خرید نوار تیپ با ارزان ترین قیمت

خرید نوار تیپ با ارزان ترین قیمت نکته ایست که هنگام خرید این نوار برای مصرف کنندگان بسیار اهمیت دارد. البته نوار تیپ ارزان قیمت باید کیفیت قابل قبولی نیز داشته باشد تا در برابر نورخورشید و سایر عوامل محیطی مقاومت لازم را داشته باشد.

خرید نوار تیپ با ارزان ترین قیمت

انواع نوار تیپ

بطور کلی آبدهی نوارهای تیپ‌ در هر ثانیه بین ۱ تا ۳ لیتر است.نوارهای تیپ به طور کلی به دو دسته پلاک دار و درزدار تقسیم می شوند.
نوار تیپ پلاک دار دارای تعدادی قطره چکان در فاصله های معین برای خروج آب است اما نوار تیپ درزدار در لبه دارای درزی زیپ مانند است که فشار آب را شکسته و خارج می شود. نوع درزدار این نوار ها به دلیل استفاده مواد اولیه کمتر ارزان تر و به صرفه تر می باشد.

خرید نوار تیپ با ارزان ترین قیمت

مزایای مصرف نوار تیپ

مزایای مصرف نوار آبیاری تیپ به قدریست که امروزه یکی از الویت های اصلی تمامی کشاورزان و گلخانه داران می باشد. مهم ترین مزیت این نوار صرقه جویی در مصرف آب است چرا که برای شروع کار به فشار آب اندکی نیاز دارند.
نوارهای تیپ به راحتی روی هر سطحی قابل نصب و پس از پایان فصل برداشت به سادگی رول می شوند. این نوارها با پخش یکنواخت آب و رطوبت باعث رشد یکنواخت و با کیفیت گیاهان شده و از رشد علف های هرز اطراف آن جلوگیری می کند.

نوار آبیاری مرغوب

به دلیل قرار داشتن نوارهای تیپ در هوای آزاد، زیر نور خورشید و بر روی سطح و زیر خاک، کیفیت و جنس این نوار بسیار اهمیت دارد. جنس اصلی این نوارها از پلی اتیلن نرم است که در مواقع عادی مسطح و در صورت ورود آب به صورت لوله در می آید.
نوار تیپ مرغوب در برابر اشعه خورشید، آفات و کودهای شیمیایی باید مقاومت بالایی داشته باشد و همچنین دارای مهر استاندارد و تاییدیه جهاد کشاورزی باشد.

خرید نوار تیپ با ارزان ترین قیمت

خرید نوار تیپ با ارزان ترین قیمت

از آنجا که نوار تیپ این روزها جزو اصلی ترین تجهیزات کشاورزیست، خرید نوار تیپ با ارزان ترین قیمت اصلی ترین اولویت به شمار می رود. از آنجا که نوع مواد اولیه بکار رفته در نوار تیپ بیشترین تاثیر را در قیمت آن دارد،نوسان قیمت آن باعث بالا و پایین شدن قیمت نوار تیپ‌ خواهد شد.
کیفیت این نوارها به اندازه قیمت آن اهمیت دارد چرا که کوچکترین نقصی در آبیاری با این سیستم به تمام محصول کشاورز صدمه وارد خواهد کرد.
شما میتوانید در سایت ما با مشورت با کارشناسان و انتخاب نوار تیپ محصولی با کیفیت و گارانتی تهیه و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما