خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای با بهترین کیفیت

نوار تیپ آبیاری محصولی است که از جنس پلی اتیلن می باشد و در آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد‌. این نوار بسیار باریک است که اولین نمونه ی آن را کشور آمریکا ساخته بود. تولید این نوارها به صورت متراژ دراز و حلقه شده است. البته این نوارها دارای ضخامت بیشتر هم هستند که کاربرد آن ها در آبیاری ها متفاوت است. خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای امروزه زیاد شده، چون بیشتر آبیاری ها در مزارع و کشاورزی به صورت قطره ای است که بسیار راحت تر می باشد.

خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای با بهترین کیفیت

خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای به قیمت تولید

خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای به قیمت تولید

آبیاری قطره ای سالهاست برای آب دادن به محصولات کشاورزی انجام می شود. این آبیاری توسط نوارهای باریک و ضخیم صورت می گیرد.

نوار تیپ آبیاری باریک برای آب دادن روی زمین است، اما از نوار ضخیم بیشتر در زیر زمین و خاک استفاده می گردد.

این آبیاری به صورت سیستمی است که آب با فشار کمتری به زمین می رسد. امروزه بیشتر محصولات زراعی و باغی از آبیاری قطره ای استفاده می کنند، چون بسیار موثر است.

مرکز خرید نوار تیپ انواع مختلفی از این نوارها را در اختیار دارد و آن را با کیفیت بالایی ارائه می دهد. نوار تیپ درجه یک ارزان قیمت را می توان از این مرکز تهیه کرد که به قیمت تولید در اختیار مشتری قرار می گیرد.

فروش عمده نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش عمده نوار تیپ آبیاری قطره ای

همانطور که گفته شد، نوار تیپ یک لوله باریکی است که دارای تنوع بالایی در تولید می باشد‌. این لوله ها از نظر طول عمر متفاوتند و در مدل های یک یا چند ساله وجود دارند.

از نوار آبیاری بسته به آن منطقه استفاده می گردد. مثلا نوع آب و هوا در انتخاب این محصول مهم است و باید آن را در نظر گرفت.

نوار تیپ یکساله آبیاری برای مواردی استفاده می شود که آن منطقه آب کافی ندارد و می توان محصولات را با این روش آبیاری کرد.

امروزه، حتی در کشت محصولات خشکی مثل گندم هم می توان از روش آبیاری قطره ای با نوار تیپ استفاده کرد. این روش تا به حال بسیار موثر بوده و کشاورزان از آن راضی بوده اند.

فروشگاه اینترنتی نوار تیپ آبیاری این محصول را به صورت آنلاین به فروش می رساند تا دسترسی مشتریان راحت تر باشد.

نمایندگی پخش نوار تیپ در سراسر کشور

نمایندگی پخش نوار تیپ در سراسر کشورمرکز نمایندگی نوار تیپ در صدد آن است که بتواند این نوارها را با تنوع بالا به مشتریان ارائه دهد و در سراسر کشور آن را پخش می کند.

از مزایای استفاده از نوار تیپ آبیاری می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • داشتن وزنی بسیار سبک و حمل و نقل آسان
  • امکان نصب و آبیاری آسان
  • امکان نصب همزمان با کشت محصول
  • موثرترین روش آبیاری
  • مناسب برای محصولات تر و خشک

بخاطر همین مزایاست که بیشتر کشاورزان برای خرید نوار تیپ اقدام می کنند و دوست دارند آن را با کیفیت بالایی بدست آورند.

داشتن کیفیت بالا و خرید نوار تیپ مناسب می تواند بر حجم برداشت محصول بیافزاید و مرغوبیت آن را بالا برد.

صادرات نوار تیپ آبیاری به کشور های همسایه

صادرات نوار تیپ آبیاری به کشور های همسایهشرکت توزیع نوار تیپ آبیاری علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی، می تواند نیاز کشورهای همسایه را هم برطرف سازد.

از این رو، هر ساله انواع نوار تیپ آبیاری را در مدل ها و ضخامت مختلف به کشورهای مورد نیاز صادر می کند.

صادرات این محصول آبیاری با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود و تمامی نوارهای تیپ با بسته بندی مناسب به مشتری تحویل داده می شود.

همچنین، نوار آبیاری برند برتری دارد که از استاندارد جهانی ملی برخوردار است و مورد قبول خریداران می باشد.

این نوار به عنوان تجهیزات مهم آبیاری به شمار می آید که داشتن آن برای باغبانان و کشاورزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

موارد استفاده از نوار تیپ آبیاری شامل:

  • کشت غلات
  • آبیاری حبوبات
  • محصولات گلخانه ای
  • موارد و کشت های صنعتی
  • صیفی جات
  • کشت سبزیجات

در تمامی این موارد نوار تیپ مورد استفاده قرار می گیرد، اما تنها چیزی که هائز اهمیت است، مدل نوار می باشد که بسته به کاربردش خریداری می شود.

بهترین مارک نوار تیپ آبیاری در بازار خارجی

بهترین مارک نوار تیپ آبیاری در بازار خارجینوار تیپ شامل برندهای زیادی است، چون هم تولید داخل دارد و هم خارجی که با مارک های مختلفی وارد بازار می گردد.

این نوارها با توجه به برندشان دارای کیفیت هستند. بطور مثال، بعضی از برندهای خارجی بهترین جنس را دارند و تاثیرات مثبتی در هنگام آبیاری بر روی محصولات می گذارند.

نوار تیپ آبیاری اورجینال جنس فوق العاده ای دارد که کاملا مورد تایید است. همچنین این نوار مقاوم بوده و در هنگام ضربه خیلی زود شکسته نمی شود.

نوار تیپ در هنگام استفاده باید با فشار آب مشخصی نصب شود. فشار آبی که برای این تیپ بسیار مناسب و استاندارد است، 0.6 اتمسفر می باشد.

معمولا نوارهایی که تولید می شوند، دارای دو مدل هستند که نظیر درزدار و پلاک دار می باشد که هر کدام با ضخامت های متنوعی وارد بازار می شوند.

وارد کننده بهترین نوار تیپ آبیاری خارجی در شمال

وارد کننده بهترین نوار تیپ آبیاری خارجی در شمالشرکت وارداتی نوار تیپ آبیاری بهترین نوارها را در مدل های درزدار و پلاک دار تولید و روانه بازار می کند تا مشتریان بتوانند با درجه کیفیت بالایی آن را بدست آورند.

این نوارها قیمت های مناسبی دارند و تمامی اتصالاتی که برای نصب آن ها مورد نیاز است، از قیمت ارزانی برخوردارند. یکی از دلایلی که مشتریان به سمت این نوع نوار برای آبیاری روی می آورند، مقرون بصرفه بودن آن هاست.

امروزه، در شمال کشور به دلیل کشاورزی زیاد و کاشت سبزیجات و صیفی جات از آبیاری قطره ای استفاده فراوانی می شود که می توان انواع نوار تیپ ها با توجه به منطقه آن بکار برد.

از مهم ترین دلایلی که باعث فروش بیشتر نوار تیپ آبیاری می شود، داشتن جنس پلیمری آن هاست. چون جنس پلیمری از جلبک زدن لوله ها جلوگیری می کند.

بازار نوار تیپ آبیاری قطره ای با بهترین کیفیت

بازار نوار تیپ آبیاری قطره ای با بهترین کیفیتبازار نوار تیپ آبیاری همیشه داغ است و هر ساله این روش در کشاورزی و باغداری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

نوار تیپ آبیاری باکیفیت باعث می شود که آبیاری محصولات با دقت بیشتری انجام گیرد. همچنین در مصرف آب صرفه جویی شود.

نوار تیپ ها قابلیت نصب های گوناگونی دارند. مثلا، می توان آن ها را هم در سطح و هم زیر خاک نصب کرد. البته امکان معلق بودن آن ها هم وجود دارد.

از خصوصیات و ویژگی خوبی که نوار تیپ آبیاری دارد، این است که بخاطر جنس خوبشان می توانند در مقابل سم و مواد شیمیایی مقاومت کنند و دوام بالایی داشته باشند.

این نوارها دوام زیادی در برابر نور مستقیم خورشید دارند. برای همین، مشتریان به دنبال نوار تیپ آبیاری درجه یک است تا بتواند نیاز خود را برطرف سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما