خرید نوار تیپ آبیاری از تولید کنندگان

در کشاورزی صنعتی و مکانیزه از ابزار و لوازمی خاص استفاده می شود تا علاوه بر داشتن محصولات عالی، درجه و میزان مصرف آب کنترل شود و یکی از ابزاری که در این راستا تولید شده است،خرید نوار تیپ آبیاری می باشد. این کالا در انواع مختلف و بسیار فراوان تولید و در تمام بازارهای کشور توزیع و در دسترس تمام مصرف کنندگان قرار گرفته است. تولید کننده، انواع این محصولات را با کیفیت عالی تولید و در مرکز خرید آن را به صورت مستقیم از تولید کننده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

خرید نوار تیپ آبیاری از تولید کنندگان

کیفیت انواع نوار تیپ پلاک دار

کیفیت انواع نوار تیپ پلاک دار

نوار تیپ آبیاری دارای نمونه های بسیار زیادی می باشد و می توان فرم ها و مدل های بسیار فراوانی از انواع این کالا را در بازار مشاهده نمود. یکی از نمونه های بسیار با ارزش از نوارهای آبیاری نوار تیپ پلاک دار است. این نوع نوار به عنوان شلنگی خاص از جنس پلی اتیلن است که آب را با پلاک های خاصی که دارد به صورت قطره چکانی در اختیار گیاه قرار می دهد.

روی نوار تیپ پلاکدار روزنه یا پلاک هایی در فواصل مشخص مانند فاصله های 10 سانتی و…… تعبیه شده است و هر کدام از این پلاک ها نزدیک به ریشه گیاه قرار داده می شود و آب در فواصل زمانی مشخص و به میزان لازم و کافی در اختیار گیاه قرار داده می شود. این نوار از بهترین نوع جنس مواد پلی اتیلن با مقاومت بسيار بالا تولید شده است و می توان برای مدت زمانی بسيار طولانی از انواع این کالا در زمین های کشاورزی که کاشت ردیفی دارند استفاده نمود.

مقاومت نوار تیپ پلاک دار به قدری بالا است که حتی می توان در زمین های کشاورزی با انواع شیب از آن استفاده کرد. این نوار در انواع مختلف با ضخامت های متفاوت تولید و به دلیل انعطاف بسیار عالی و وزن بسیار کمی که دارد می تواند تغییرات شدید از جهت گرما و سرد را به خوبی تحمل نماید. این محصول به دلیل کیفیت عالی و مرغوبی که دارد به سادگی قابل نصب و راه اندازی است و می توان در زمانی کوتاه نوار را نصب و در زمین های کشاورزی از آن استفاده نمود.

راه های تشخیص کیفیت نوار تیپ پلاک دار

راه های تشخیص کیفیت نوار تیپ پلاک دار

نوار تیپ پلاک دار از انواع نوارهای تیپ آبیاری است که در کشاورزی مکانیزه مدرن با استقبال بسیار عالی روبرو شده است و بسیاری از کشاورزان روی زمین های باز و حتی در گلخانه ها از این کالا استفاده می کنند. نوار پلاکدار در انواع بسیار مختلف و متفاوتی تولید شده است و می توان نمونه های درجه یک ایرانی یا خارجی از این کالا را در بازار پیدا کرد.

بهترین و با کیفیت ترین نوع نوار تیپ پلاک دار باید ضخامتی عالی و قابل قبول داشته باشد، اما بسیاری از این محصولات بسیار نازک هستند در نتیجه با گذشت مدت زمان کوتاهی از مصرف نوار تیپ پاره شده و دیگر قابل مصرف نیست. نوار تیپ باید با رعایت تمام نکات استانداردی تولید شده باشد تا بتوان در زمین های مختلف از آن استفاده نمود.

بهتر است هنگام خرید، از این که نوار تیپ پلاک دار با چه نوع موادی تولید شده است با فروشنده مشورت نمایید و در صورتی که اطمینان حاصل کردید که نوار با مواد اولیه درجه یک و نو تولید شده باشد کالا را خریداری نمایید. زیرا بسیاری از نمونه های تقلبی با مواد درجه دو و سه و یا حتی با استفاده از مواد بازیافتی تولید می شوند و در این صورت این کالا عمر مفید کافی ندارد و کشاورز از خرید آن متضرر خواهد شد. نوار تیپ آبیاری پلاک دار 1000 متری شیراز نمونه ای بسیار عالی و با کیفیت از انواع این محصولات است که با بهترین کیفیت تولید و در بازار توزیع شده است و تمام کشاورزان می توانند از این کالای مرغوب و درجه یک برای آبیاری زمین های کشاورزی خود خریداری و استفاده نمایند.

کشورهای صادرکننده لوله نوار تیپ

کشورهای صادرکننده لوله نوار تیپ نوار تیپ آبیاری یکی از لوازم و ابزاری است که برای کشاورزی مکانیزه و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا با استفاده از این ابزار میزان استفاده از آب در اندازه کافی و لازم باشد و از هدر رفت بیهوده آب جلوگیری شود و از طرفی کشت بسیار پر بازدهی ایجاد شود. به تمام این دلایل کشورهای بسیار زیادی نمونه های بسیار عالی و درجه یکی از انواع نوار تیپ آبیاری را در انواع مختلف تولید کرده و به بازارهای جهانی ارسال می کنند.

با استفاده از این نوار ها می توان با معضل کم آبی نیز به طرز شایسته ای مبارزه نمود، زیرا با استفاده از نوار آبیاری آب به صورت قطره ای و در صورت نیاز در اختیار گیاه قرار داده می شود و دیگر در مزرعه آب جاری و روان مشاهده نمی شود و در این صورت علاوه بر داشتن کشت پربازده و کاملا سلامت از رویش گیاهان هرز جلوگیری می شود.

کشورهای بسیار زیادی مانند کشور ما امروزه با کم آبی شدید مواجه هستند و می دانند برای ادامه کشاورزی آب و خاک نیاز های اولیه محسوب می شوند، لذا با تولید نوارهای تیپ آبیاری، از آبیاری قطره ای استقبال نموده و انواع این محصولات را تولید و هم به کشور های دیگر صادر می کنند. مثل: هند، ترکیه و ایران و هم بخشی از آن را در اختیار مصرف کنندگان خارجی قرار می دهند و کشور ما نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان انواع نوار تیپ آبیاری در مدل های مختلف مانند نوار بارانی می باشد.

قیمت خرید نوار تیپ آبیاری ارزان عمده

قیمت خرید نوار تیپ آبیاری ارزان عمده تولید کننده انواع نوار تیپ آبیاری را در انواع مدل و فرم و با استفاده از بهترین متریال اولیه موجود در بازار و در انواع ضخامت و با فرم ها و مدل های مختلف تولید نموده و کالا را بسته بندی شده و بسیار منظم با قیمت خرید بسیار مناسب در تمام بازارهای داخلی و خارجی توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است.

توزیع کنندگان نوار تیپ آبیاری با کیفیت و مرغوب را به صورت گسترده در بازارهای خارجی و داخلی با قیمت بسیار مناسب پخش نموده، اما برای منفعت بیشتر مصرف کنندگان تمام واسطه ها را از بین برده و ترتیبی داده تا کالا به فراوانی و به صورت مستقیم و بی واسطه با قیمت بسیار ارزان‌تر در تمام بازار پخش شود تا در این صورت تمام کشاورزان بتوانند بهترین نمونه از نوار تیپ آبیاری را با کمترین و نازلترین قیمت ممکن خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما