خرید نوار آبیاری قطره ای به صورت عمده

جغرافیای کشور ایران در یک منطقه خشک قرار گرفته که میزان بسیار کم بارندگی و خشکسالی های طولانی مدت از مشخصات آن می باشد که باعث استفاده از روش های نوین در آبیاری زمین های کشاورزی شده است. روشی برای به حداقل رساندن تلفات آب با راندمان بالا که با نام آبیاری قطره ای شناخته می شود. خرید نوار آبیاری قطره ای به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه بوده و توسط این مجموعه انجام می پذیرد.

خرید نوار آبیاری قطره ای به صورت عمده

بازار خرید نوار آبیاری در سراسر کشور

بازار خرید نوار آبیاری در سراسر کشور

ابیاری قطره ای نسبت به روش های دیگر موجود آبیاری تحت فشار، دارای مزایای بسیاری می باشد و بسیار مناسب مزارعی با منبع آب شور می باشد، در این روش آب به وسیله نوار تیپ در نزدیکی منطقه رویش و ریشه گیاه به زمین داده می شود تا آب به طور مستقیم به ریشه گیاه رسیده و از اتلاف آب به طرز قابل توجهی کاسته می شود.

آبیاری قطره ای توسط نوار تیپ آسان ترین روش اب دادن به گیاهان مختلف مانند تاک، درختان ، گیاهان و … می باشد که آب را قبل از تبخیر و هدر روی مستقیما به گیاه رسانده و کاربردی ترین و اقتصادی ترین روش آبیاری می باشد.

صرفه جویی بالایی در هزینه آب و بهره برداری ایجاد کرده و به میزان آب کمتری احتیاج دارد.

هزینه استخدام کارگر بیشتر جهت آبیاری را کاهش داده و به صورت اتوماتیکی انجام می گیرد.

این نوار ها با هدایت دقیق آب به ریشه و تخلیه آب در همان نقطه نقش بسیار مهمی در آبیاری قطره ای انجام می دهند.

از مهم ترین ابزار این روش آبیاری استفاده از یک نوار با دوام و باکیفیت می باشد که مقاومت لازم در برابر خشکی هوا و نور مستقیم خورشید را داشته و عمر بیشتری داشته باشد که تا چند سال مصرف کننده را از خرید دوباره بی نیاز ساخته و از تحمیل هزینه اضافی جلوگیری کرده و از یک منبع مطمئن و از یک برند امتحان پس داده تهیه شود.

انواع نوار آبیاری را می توان از وب سایت بازار نوار آبیاری مجموعه با بهترین کیفیت و با درجه یک از یک برند عالی تهیه نموده.

فروشگاه معتبر نوار آبیاری در تهران

از آن جایی که در این روش، فقط نقاط خاصی از خاک خیس می شود که باید؛ رشد علف های هرز به حداقل کاهش یافته و هزینه کارگر و مواد شیمیایی کنترل علف هرز بسیار پایین می آید.

نوار آبیاری یک لوله پلیمری یکسره است که در فواصل مشخصی دارای یک سوراخ برای خروج قطره های اب می باشد.

این نوار در دو نوع درز دار و پلاک دار تولید و عرضه می شود.

نوار نوع پلاک دار دارای قطره چکان بوده و نوع درز دار مسیری زیپ مانند دارد که باعث شکس فشار آب می شود تا قطرات از یرق درزها خارج شده و به گیاه برسد که به در از بغل معروف است و نوع دیگر آ نیز به نام درز از وسط شناخته می شود.

فروش نوار آبیاری با تنوع بالایی از نظر فاصله بین قطره چکان ها یا درز و ضخامت انجام می گیرد.

پر مصرف ترین نوع این نوار ها ؛ ضخامتی 200 الی 175 میکرون داشته و فاصله روزنه ها یا پلاک آن 20 سانتی متر می باشد، این فواصل ممکن است تا 10 یا 30 سانت نیز نتغیر بوده و انپمکان تولید آن ها با فاصله سفارشی نیز وجود دارد.

میزان آب خروجی نیز از 1.5 تا 3 لیتر در ثانیه متغیر بوده و هر چه قدر درز ها و قطره چکان ها بیشتر باشند آب دهی نیز بیشتر خواهد بود.

بهترین مارک تولیدی شده از نوار آبیاری

بهترین مارک تولیدی شده از نوار آبیاری

از مزایای بهترین مارک تولید شده از نوار آبیاری می توان به :

  1. نصب سریع و آسان
  2. سبکی و امکان حمل و نقل اسان
  3. امکان استفاده در اکثر زمین های کشاورزی با پستی و بلندی و بدون نیاز به همسطح سازی
  4. امکان اتصال ساده و ارزان و کارگزاری به صورت دستی
  5. جنس پلیمر مخصوص و جلوگیری از جلبک بندی و رسوبات معدنی
  6. مقاومت در باپرابر اشعه یو وی، سمومف کودهای شیمیایی، مواد دفع افات، سموم، اسپری های کشاورزی و …
  7. صرفه جویی بالا در مصرف آب
  8. افزایش محصولات و بازدهی آن
  9. امکان نصب و پهن کردن مکانیزه توسط تراکتور
  10. جلوگیری از رشد گیاهان و علف های هرز
  11. عدم نیاز به فشار آب بالا
  12. و …

با وجود قیمت بالا و هزینه بیشتر این روش نسبت به روش های سنتی، با در نظر گرفتن مزایای بی شمار استفاده از این نوع نوار ها و آبیاری قطره می توان گفت با یک بار هزینه یک عمر صرفه جویی را به همراه خواهند داشت.

موارد کاربرد نوار آبیاری قطره ای در کشاورزی

کاربرد نوار آبیاری بیشتر برای کشت های ردیفی مانند گل کلم، فلفل، کاهو، پنبه ، گندم،
حبوبات، ذرت  و … می باشد. نوار در نزدیک ترین محل به گیاه نصب
می شود تا آب با نفوذ عمقی در خاک وارد شده و به ریشه برسد، با استفاده از
این روش مساحت و عمق کمتر و کوچک تری از خاک خیس می شود.

آبیاری با انواع نوار در روش قطره ای، بازدهی حدود 90 درصد داشته و از شروط موفقیت در این امر و رسیدن به بالاترین پتانسیل لازم، انتخاب و طراحی و همین رو اجرای یک سیستم با دقت کافی و بهترین لوازم موجود خواهد بود.

اجزای سیستم آبیاری قطره ای نواری عبارت است از:

  • منبع اب
  • پمپ
  • فیلتر سیلیکون
  • فیلتر شن
  • تانک کود
  • مرکز کنترل
  • فیلتر توری
  • لوله اصلی
  • لوله آبرسانی
  • نوار آبیاری

در کشت گیاهان ردیفی می توان کود ها را در آب مخصوص آبیاری تزریق نموده عملیات کود دهی و آبیاری را با هم انجام داد، یعنی کود های محلول در آب همراه با آن مستقیما به ریشه گیاه رسیده و از اتلاف آن جلوگیری شده و کارایی کود دهی افزایش خواهد یافت.

باعث پایین آمدن هزینه های نیروی کار بیشتر بوده و  کاربرد طولانی مدت دارد.

کارخانه جات بسیار به تولید انواع نوار آبیاری می پردازند که در کنار این تولیدات با کیفیت داخلی می توان انواعی از محصولات وارداتی را نیز در بازار مشاهده نمود که دارای طیف وسیعی از قیمت و کیفیت می باشند که مصرف کننده با توجه به بودجه و انتظارات خود می تواند از بین آن های انتخاب نموده و خرید نماید.یک خرید مناسب و با کیفیت با قیمتی مناسب با گرفتن مشاوره صحیح از یک فروشنده و منبع آگاه امکان پذیر می باشد که محصولات خود را بدون واسطه و قیمت های فضایی به دست متقاضی برساند.

این مجموعه با بهره گیری از آگاه ترین مشاوران و متخصصان در این امر و عرضه به روز ترین و باکیفیت ترین محصولات موجود داخلی و وارداتی در بازار؛ آماده ارائه تمامی خدمات فروش انواع نوار آبیاری بوده  و در خدمات متقاضیان محترم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما