خرید نوار آبیاری در متراژ مختلف

یک نوع روش آبیاری مزارع که در طی چند سال اخیر رواج یافته است و فواید بسیار زیادی خصوصا در زمینه صرفه جویی در مصرف آب داشته است، روش آبیاری قطره ای  با نوار تیپ آبیاری ست. شاید برایتان سوال باشد که نوار تیپ چیست و چگونه عمل می کند. دستگاه نوار تیپ دارای نوعی نوار است  که جنس آن بسیار نرم و انعطاف پذیر است به صورتی که زمانی که آب وارد آن می شود، توسط آب پر شده و وقتی که آب خالی می شود، این نوار نیز به حالت اولیه خود بر می گردد. جنس نرم آن ، حمل این نوار را آسان کرده است، از نوار آب نازک معمولا برای آبیاری گیاهانی همچون گوجه، بادمجان، هندوانه و سبزیجات استفاده می کنند اما اگر جنس نوار ضخیم تر باشد از آن برای آبیاری درختان میوه همچون انار و … استفاده می شود. این نوار ها به صورت متری به فروش می رسند و در مراکز فروش ابزارآلات کشاورزی، خرید نوار آبیاری در متراژ مختلف به راحتی امکان پذیر می باشد.

خرید نوار آبیاری در متراژ مختلف

مشخصات نوار تیپ آبیاری با کیفیت بالا

مشخصات نوار تیپ آبیاری با کیفیت بالا

در کاتالوگ نوار تیپ آبیاری، برای مشخصات نوار تیپ آبیاری با کیفیت بالا، ویژگی های خاص و منحصر به فردی آورده شده است که از جمله این ویژگی ها قطر داخلی نوار است که به میلیمتر محاسبه می شود، آبدهی نوار که لیتر در متر بر ساعت است، آبدهی روازنه که به صورت لیتر در روز در نظر گرفته می شود و همچنین ویژگی هایی همچون وزن نوار، متراژ نوار، حداقل و حداکثر فشار قابل تحمل برای آب و … را می توان در این کاتالوگ مشاهده کرد.
نوار تیپ نیاز به فشار آب قوی و زیاد ندارد از این رو در بلندی ها که سرعت آب کم می شود نیز می توان به راحتی از این مدل نوار های آبیاری استفاده کرد. از آن جایی که از این نوع نوار برای آبیاری کشت های ردیفی استفاده می شود می توان آن را در متراژ های زیاد خریداری کرد و از جمله مزایای دیگر آن نیز این است که می توان آن را به راحتی حمل و در زمین های کشاورزی مورد نظر به آسانی توسط تراکتور آن ها را نصب و راه اندازی کرد.

معتبر ترین مراکز خرید نوار تیپ آبیاری

معتبر ترین مراکز خرید نوار تیپ آبیاری

از جمله  معتبر ترین مراکز خرید نوار تیپ آبیاری، مراکز فروش محصولات و ابزار آلات کشاورزی و باغ داری می باشد که دارای انواع نوار تیپ آبیاری از جمله نوار تیپ پلاک دار می باشند. از دیگر مراکزی که می توان انواع نوار تیپ آبیاری را از آن ها خریداری کرد مراکز پخش عمده انواع محصولات کشاورزی از جمله انواع نوار تیپ می باشند که در این گونه مراکز قیمت های انواع نوار آبیاری مناسب تر از سایر جا ها می باشند مثلا قیمت نوار تیپ پلاک دار در عمده فروشی ها ارزان تر از قیمت این نوار در فروشگاه های محصولات کشاورزی ست. یک دیگر از مراکزی که به فروش انواع نوار تیپ آبیاری می پردازند، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی  هستند که در زمینه فروش محصولات کشاورزی فعالیت دارند که خریداران انواع نوار تیپ آبیاری می توانند در هر زمان و در هر نقطه ای از کشور که هستند با مراجعه به این گونه سایت ها انواع نوار تیپ را با متراژ دلخواه خود خریداری کنند.

بازار بزرگ فروش نوار تیپ آبیاری در تهران

بازار بزرگ فروش نوار تیپ آبیاری در تهرانیکی از مراکزی که عمده ترین فروش انواع نوار ابیاری در آن صورت می گیرد، بازار بزرگ فروش نوار تیپ آبیاری در تهران می باشد که به دلیل موقعیت صنعتی و تجاری ویژه ای که این شهر دارد، تمامی کارخانجات تولید کننده انواع نوار تیپ، محصولات خود را در بازار این شهر عرضه می کنند و روزانه آمار قابل توجهی از محصولات خود را می توانند در این شهر به فروش برسانند. دو نوع پر فروش از انواع نوار تیپ ابیاری در این بازار مربوط به نوار تیپ شیراز و نوار تیپ پی وی سی اصفهان، می باشد.

مرکز خرید نوار تیپ آبیاری

مرکز خرید نوار تیپ آبیاری مرکز خرید نوار تیپ آبیاری عموما همان فروشگاه های محصولات باغداری و کشاورزی می باشند که کشاورزان و باغداران می توانند با مراجعه به آن ها در بین انواع نوار تیپ موجود، نوار آبیاری مورد نظر خود را در متراژ مورد نیازشان خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما