خرید لوله پلی اتیلن پنج لایه مستقیم از توزیع کننده

شاید بتوان لوله ها و اتصالات پنج لایه را از به روزترین محصولات در صنایع لوله کشی به شمار می رود. لوله پلی اتیلن مشبک 5 لایه به راحتی اجرا و نصب شده و بدون شکستگی خم می شود. لوله پلی اتیلن پنج لایه از کنار هم قرار گیری دو لایه پلی اتیلن، دو لایه چسب و یک لایه میانی آلومینیوم تولید می شوند.

خرید لوله پلی اتیلن پنج لایه مستقیم از توزیع کننده

شناخت بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی

شناخت بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی

ضد حریق بودن لوله های پلی اتیلن و زنگ زدگی و طول عمر بالای این لوله ها سبب شده یکی از اصلی ترین لوله های مصرفی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و معادن باشد. ترکیب شیمیایی پلی اتیلن و لایه فلزی، باعث قابلیت های مناسب این لوله ها مثل تحمل دما و فشار بالا شده است. لوله و اتصالات پنج لایه کاربرد زیادی در سیستم های لوله کشی آب آشامیدنی، گرمایشی، لوله کشی رادیاتور و فن کویل ها دارند. لوله ها و اتصالات پنج لایه پلیمری در دسته بندی های لوله های پنج لایه در سایز 16 تا 110 میلی متر و اتصالات پرسی، کوپلی و دنده ای در اندازه های 16 تا 63 میلی متر و در مارکهای سوپرپایپ و نیوپایپ پیشنهاد می شود. این لوله ها می توانند حداکثر دمای بلند مدت 70 درجه سانتی گراد و فشار 10 بار را تحمل نمایند.

لوله پلی اتیلن فشار قوی تهران نوعی از لوله های پلی اتیلن می باشد که در فشارهای کاری ۶-۳۲ اتمسفر به کار می رود. پلی اتیلن فشار قوی در حقیقت لوله های پلی اتیلن با گرید PE80 و PE100 است که تحمل فشار بالا را دارد. لوله‌های PE100 از نظر قیمت اقتصادی و از لحاظ ضخامت مناسب تر هستند. منظور از فشار قوی بودن جنس ماده آنهاست نه ضخامت بالا. برای مثال گرید PE100 که امروزه بالاترین مقاومت و استحکام را دارد، وزن کمتری نسبت به گرید PE80 با ضخامت و وزن بالاتر دارد. این نوع لوله ها اغلب تحت فشار مستقیم پمپ و در معرض مستقیم اشعه آفتاب قرار دارند. بنابراین برای حفظ استحکام و افزایش طول عمر آن باید از مواد دارای ترکیبات آنتی یو وی (ضد اشعه آفتاب) در تولید آن استفاده نمود.

از لوله پلی اتیلن فشار قوی غالبا برای انتقال آب با فشار بالا به ویژه در سطوح ناهموار و با شیب زیاد استفاده می گردد. این لوله ها در دو مدل کلافی و شاخه ای ۶ متری و ۱۲ متری بر اساس سفارش مشتری و در فشارهای ۱۰ اتمسفر و ۱۶ اتمسفر PE80 و PE100 ساخته می شود. بر اساس نوع کاربرد، این لوله ها در متراژها و قطر های داخلی و خارجی گوناگونی تولید و عرضه می گردند. لوله پلی اتیلن 500 میلیمتر از جنس پلی اتیلن مرغوب است و به علت مزایای ساختاری و کاربردی، از شهرت زیادی دارد. قدرت انعطاف بالا و مقاومت زیاد در برابر شکستگی و حرارت از مزایای این نوع از لوله ها به شمار می آید.

امروزه به غیر از مواد پلی اتیلن گرید PE100، گریدهای پائین‌تر دیگر از رده خارج هستند و ساخت و استفاده از آنها صرفه اقتصادی ندارد و کیفیت مناسبی ندارند و برای کاربری‌های حساس مناسب نیستند.

بررسی رنگ بندی لوله پلی اتیلن

بررسی رنگ بندی لوله پلی اتیلن

در تولید لوله های فشار قوی از مواد پلی اتیلنی مشکی به عنوان مواد اولیه استفاده می گردد. اما بطور طبیعی رنگ آنها سفید است. برای مشکی کردن لوله‌ها از افزودنی استفاده می کنند.

این لوله های مشکی رنگ براساس کاربردی که دارند در گروه های جداگانه گروه بندی می شوند که با نوار رنگی بر روی بدنه آنها مشخص می شود:

نوار آبی رنگ: جهت استفاده در خطوط انتقال آب

نوار قرمز: جهت استفاده در خطوط انتقال فاضلاب

نوار زرد رنگ: جهت استفاده در خطوط انتقال گاز

نحوه ی صادرات لوله و اتصالات به کشورهای اروپایی

نحوه ی صادرات لوله و اتصالات به کشورهای اروپایی شرکت های بازرگانی مختلف، در طول سال ها تجربه و صادرات عملیاتی مقاطع آهن و فولاد و لوله و اتصالات به کشورهای عراق، ترکیه، قطر، گرجستان، ارمنستان، ترکمنستان، و … توانسته اند در حمایت از تولیدکنندگان نامی و پرتلاش کشور، بستر مناسبی جهت عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات فولادی در کشورهای هدف ایجاد نمایند. این امر، امروزه با حمایت دولت و مشوق های صادراتی آسان گردیده و رو به افزایش است. این مجموعه های بازرگانی، این فرصت را غنیمت می شمارند تا تولیدکنندگان فولاد کشور اعم از لوله پلی اتیلن را در بازار جهانی معرفی نماید و همچنین کشورهای متعدد دیگری را، در جامعه هدف قرار داده و عرضه مقاطع فولادی کشور ایران را بین المللی کند.

از مهمترین اهداف دپارتمان صادرات و بازرگانی این مجموعه های بزرگ بازرگانی در زمینه صادرات می باشد. صادرات لوله و اتصالات به عنوان یکی از پرتقاضاترین محصول از یک طرف، و از طرف دیگر نوسانات دلار و ارز، قوانین لحظه ای گمرک و … مشکلات خاص خود را ایجاد کرده است که نیاز به کارشناسان متخصص و مجرب در این حوزه دارد. این شرکت های بازرگانی این مژده را به شما می دهند که کارشناسان مجرب خود را با آگاهی و دانش لازم در تمامی امور صادرات و چالش های آن، با شما همگام کند و تضمین می کنند تا مسیر آسان و ایمنی را در پیشرو داشته باشید.

قیمت لوله پلی اتیلن پنج لایه در ایران

قیمت لوله پلی اتیلن پنج لایه در ایران قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی، به نوع ماده اولیه، کیفیت تولید، اندازه لوله، قطر و ضخامت آنها بستگی دارد. قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد, هرچه این فشار بیشتر باشد وزن و قیمت لوله بیشتر می شود. در خرید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن، نوع و برند مواد اولیه مورد مصرف، تجهیزات کارخانه سازنده، اعتبار و شهرت کارخانه و استانداردها باید توجه شود. بنابراین در هنگام خرید به اتمسفر یا میزان تحمل فشار، نشان استاندارد ایران، نوع PE، تاریخ تولید، و ضریب امنیتی درج شده روی لوله توجه کنید. همچنین دقت به گرید خرید لوله های پلی اتیلن اهمیت بالایی دارد. گرید در لوله پلی اتیلن فشار قوی حساسیت بالایی دارد. بنابراین لازم است در هنگام خرید در مورد رعایت این استاندارد آگاه باشید. لوله های پلی اتیلن از مواد پلی اتیلنی ساخته می شوند که قیمت این مواد در بورس و از طرف پتروشیمی‌ها مشخص می گردد که همیشه دارای تغییر است و ثبات نسبی در قیمت آن نیست. قیمت لوله پلی اتیلن برابر با حاصل ضرب (وزن یک متر از آن) در قیمت (هر کیلو مواد اولیه) است که نتیجه قیمت خام است و ضرایب تولید و هزینه‌های دیگر به آن اضافه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما