خرید لوله پلی اتیلن فشار قوی 3 اینچ

در لوله های پلی اتیلن (PE) ، مانند هر ماده ساختمانی ، دامنه توسط خصوصیات فیزیکی تعیین می شود. بنابراین ، به عنوان مثال ، پلی اتیلن با فشار کم ، متوسط ​​و فشار بالا بسته به روش تولید ، جدا می شود. لوله پلی اتیلن فشار قوی کمترین مقاومت مکانیکی را دارد و برای تولید لوله های فاضلاب یا به عنوان غلاف محافظ برای خطوط کابل استفاده می شود.

خرید لوله پلی اتیلن فشار قوی 3 اینچ

مهمترین کاربرد های لوله پلی اتیلن فشار قوی

مهمترین کاربرد های لوله پلی اتیلن فشار قوی

لوله های پلی اتیلن (PE) به طور گسترده ای در ساخت و سازهای مدرن استفاده می شود. از آنها در خدمات آب و برق هم در زندگی روزمره و هم در صنعت استفاده می شود.  دامنه استفاده از مواد به دمای بالا محدود می شود. با این حال ، با وجود این ، زمینه استفاده از لوله های PE کاملا گسترده است:

  • سیستم های آبیاری در کشاورزی؛
  • فاضلاب؛
  • تأمین آب سرد؛
  • حفر چاه ، حفر چاه؛
  • کم فشار سیستم های گازرسانی؛
  • کار الکتریکی (به دلیل ویژگی های عالی دی الکتریک مواد).

الزامات و مقررات

تعدادی از الزامات بر روی لوله های پلی اتیلن و همچنین سایر محصولات اعمال می شود ، از جمله:

الزامات ذخیره سازی و حمل و نقل ، با در نظر گرفتن ایمنی حمل و نقل و انطباق با اسناد محافظت از نیروی کار ؛

ایجاد ماده ای که مواد مضر را در جو و آب (که می تواند قابل نوشیدن باشد) در کل دامنه دمای عملکرد منتشر نمی کند.

برای خطوط لوله فشار از گریدهای PE32 – پلی اتیلن فشار قوی تا PE100 – فشار کم استفاده می شود. PE80 و PE100 برای خطوط تأمین آب سرد شهری استفاده می شود.

طبق GOST 18599-2001 ، قطر خارجی یک لوله PE نمی تواند کمتر از 10 میلی متر با ضخامت دیواره 2 میلی متر باشد. چنین خط لوله ای با مارک PE32 می تواند فشارهای تا 1MPa را تحمل کند.

حداکثر پارامترها 1200 میلی متر قطر با ضخامت 58.8 میلی متر است. چنین خط لوله ای می تواند تا 1.6 مگاپاسکال (16 اتمسفر) را تحمل کند – بیش از حد کافی برای یک خط تأمین آب سرد.

مقاومت مستقیماً با ضخامت دیواره و برعکس با قطر ارتباط دارد. در مارک گذاری ، مقدار قدرت پس از حروف SDR نشان داده می شود: هرچه پارامتر کوچکتر باشد ، محصول قویتر است.

مرکز فروش لوله پلی اتیلن فشار قوی 3 اینچ

مرکز فروش لوله پلی اتیلن فشار قوی 3 اینچ

مجموعه ما مرکز فروش لوله پلی اتیلن فشار قوی 3 اینچ می باشد. مقاومت این لوله در برابر مواد شیمیایی تهاجمی مانند هیدروکلریک ، کربوکسیلیک ، اسیدهای هیدروفلوئوریک ، مواد قلیایی ، روغن  و بنزین زیاد است ؛ هنگامی که در معرض حلالهای آلی قرار بگیرید ، تورم جزئی ایجاد می شود ، اما تخریب دیواره اتفاق نمی افتد. لوله پلی اتیلن 3 اینچ را می توان در محدوده فشار 4 تا 20 بار و دمای محیط حمل شده را تا 65 درجه سانتیگراد کار کرد. از این نوع برای تأمین و گرمایش آب گرم استفاده نمی شود. در دمای پایین محیط (تا 70- درجه سانتیگراد) ، شکل پذیری زیاد مواد از پاره شدن یا آسیب دیدن جلوگیری می کند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما