خرید لوله پلی اتیلن آبیاری به صورت مستقیم

لوله پلی اتیلن آبیاری یکی از لوله های بادوام و استحکام است که برای آبیاری محصولات باغی و کشاورزی توسط کارخانه های تولیدی در متراژهای عمده تولید می شود و برای خرید به صورت مستقیم این لوله ها باید به این تولید کنندگان مراجعه نماییم و جنس خود را تحویل نماییم.

خرید لوله پلی اتیلن آبیاری به صورت مستقیم

خصوصیات بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی

خصوصیات بهترین نوع لوله پلی اتیلن فشار قوی

لوله پلی اتیلن فشار قوی نوعی لوله است که برای جاری شدن مایعات مختلف و همچنین مواد گازی از آن استفاده می کنند و یکی از خصوصیات مهم این لوله ها که آن را در زمره بهترین نوع لوله پلی اتیلن قرار می دهد کیفیت مواد اولیه ای است که لوله از آن ساخته می شود مواد اولیه لوله پلی اتیلن توسط وارد کنندگان این صنعت به صورت عمده و در بسته های چند صد کیلویی به ایران وارد می شود و برای ساخت لوله روانه کارخانه های تولیدی می شود و در سایز های مختلف همچون سایز 90 تولید می شود‌.

لوله پلی اتیلن از ترکیب مواد پلاستیکی که به صورت گرانول های در سایزهای مختلف و کربن ساخته شده است که به هر اندازه مقدار گرانول در ترکیب لوله بیشتر باشد و درصد کربن استفاده شده در قوه کمتر باشد لوله با کیفیت بهتری است که توان و استحکام لازم در مقابل تغییرات مختلف آب و هوایی را دارد و نسبت به ضربات وارد شده به آن از خود مقاومت نشان می دهد و همین خصوصیت آن را برای گسیل مایع تحت فشار در آن آماده می کند.

ما اگر بخواهیم لوله پلی اتیلن را حضوری بخریم می توانیم با لمس و نگاه کردن مستقیم به لوله در هنگام خرید از خصوصیات و کیفیت آن اطلاعات لازم دریافت نماییم اما اگر قصد خرید اینترنتی را دارید باید قبل از خرید توسط مشاوران فروش وب سایت ها اطلاعات لازم در زمینه کیفیت محصول یا کاربرد آن و نوع بسته بندی و قیمت فروش آن و هر گونه اطلاعات دیگر را از مشاوران فروش بگیریم و با دید باز اقدام به خرید نماییم

عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی اتیلن

عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن همانطور که قبلاً هم گفته شد دارای جنس های مختلف با گریدهای نمره مختلف که نمره 4 یکی از نمره های پرفروش در بازار است که در لوله کشی ها از این نمونه استفاده بیشتری می گردد. علاوه بر جنس مواد اولیه نوع خرید هم در قیمت نهایی محصول تاثیر ویژه دارد و اگر خرید به صورت مستقیم از کارخانه های تولید لوله پلیمری باشد قیمت ارزان تر است و همچنین خرید از نمایندگی های فروش کارخانه های تولیدی لوله که در شهرهای مختلف هستند و با همان قیمت کارخانه جنس را تحویل مشتری می دهند نیز یکی دیگر از راه های ارزان خریدن این محصول می باشد.

لوله های پلی اتیلن تک جداره و دوجداره ساخته می شود که نمونه های تک جداره که بیشتر برای آبیاری ساده و معمولی می باشد دارای قیمت ارزان و مناسبی است اما لوله های پلی اتیلن دوجداره که برای فاضلاب استفاده می شود سطح داخلی آن از یک لوله صاف و مسطح پلی اتیلن است که جدار رویی آن به صورت مارپیچ در خاک قرار داده می شود و به این دلیل مارپیچ ساخته شده است که اصطکاک لازم با سطح خاک را برقرار نماید و در خاک سر نخورد به همین علت قیمت این لوله های پلی اتیلن دوجداره نسبت به تک جداره بیشتر می باشد.

نحوه ی صادرات لوله و اتصالات به خارج

نحوه ی صادرات لوله و اتصالات به خارج ایران یکی از کشورهای توسعه یافته تر زمینه لوله و اتصالات لوله ای چه به صورت پلی اتیلن و چه به صورت نوارهای پلیمری تیپ می باشد که کیفیت محصولات تولیدی کارخانه ها در آن با نمونه های جهانی برابری می نماید و بنابراین لوله پلی اتیلنی ایرانی در جهان شهرت دارد و به کشورهای مختلف صادر می شود. لوله پلی اتیلن به رنگ سیاه است که لوله دوجداره 500 و 450 آن فروش ویژه در بازارهای خارجی دارد.

نحوه ی صادرات لوله پلی اتیلن به این صورت است که ابتدا توسط تاجران و صادرکنندگان که در زمینه صادرات لوله و اتصالات آن در ایران و خارج از ایران فعالیت دارند سفارش به کارخانه های تولیدی انجام می شود و کارخانه تولید لوله موظف می شود که در مدت زمان معینی در ازای دریافت یک مبلغ بیعانه جنس را تحویل نماید، در هنگام خروج از مرز این لوله می تواند از مرزهای زمینی به کشورهای عراق و یا ترکیه صادر شود.

صادرات لوله پلی اتیلن به خارج از کشور نرخ صادراتی مشخصی دارد که با توجه به استانداردهای صادراتی و ملی لازم که شامل کد بهداشتی و سیب سلامت و بارکد چند رقمی می باشد نوع بسته بندی را نیز شامل می شود و شرکت هایی هستند که با ارایه خدمات صادراتی در زمینه صادرات لوله کارهای صادراتی را انجام می دهند و بنابراین صادرکننده دیگر دچار اضطراب و استرس نرخ مالیات و گمرک و این جور مسایل نمی شود و به راحتی جنس خود را در کشورهای مختلف به فروش می رساند.

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری در تهران

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری در تهران تهران یکی از شهرهای بزرگ کشور است که با داشتن شرکت های تولیدی متنوع در زمینه تولید لوله پلی اتیلن به یکی از مرکزهای فروش این‌ نوع لوله تبدیل شده است که در انواع و اقسام سایزها و رنگ بندی های مختلف مطابق با هر نوع مصرفی لوله پلی اتیلن را با قیمت مناسب در اختیار مراکز و ارگان های مختلف جهت لوله کشی قرار دهد. مراکز خرید این شهر لوله های پلی اتیلن برای مصارف آبیاری تحت فشار و همچنین برای لوله کشی گاز و یا برای استفاده در کانال های فاضلاب و همچنین برای آبیاری قطره ای را دارد.

یکی از انواع لوله های آبیاری پلی اتیلنی که در تهران فروخته می شود و در آبیاری مدرن امروزی زیاد از آن استفاده می شود نوارهای تیپ برای آبیاری قطره ای است این‌ نوارهای تیپ یک سری سوراخ به صورت ردیف مانند بر روی لوله دارد که وقتی آب با فشار وارد لوله می شود توسط این سوراخ ها از فشار ام کاسته می شود و آبی که در نهایت برای آبیاری درخت و یا بذر کشاورزی قرار است مصرف شود به آرامی در اختیار محصول قرار می گیرد. مرکز تجاری لوله امیر کبیر تهران این نوارهای تیپ پلی اتیلن محصول آبیاری قطره ای را در رنگ های مختلف با قطر سوراخ های متنوع در اختیار کشاورزان و باغداران قرار می دهند. ‌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما