خرید عمده لوله فاضلاب پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن به دلیل ویژگی ها و خواص بسیار عالی ای که دارند جایگزینی خوب و مناسبی برای لوله های چدنی ،فلزی و … می باشد . لوله های پلی اتیلن دارای انواع مختلف می باشد که یکی از نوع آن در فاضلاب ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای مزایای چون پل سازی ، انتقال و جمع اوری فاضلاب ، انتقال آب استخر ماهی ، ساخت مخزن ها و … می باشد . لوله فاضلاب پلی اتیلن برای جمع آوری و انتقال فاضلاب در کشورمان و سایر کشور ها مورد استفاده قرار می گیرد . لوله های پلی اتیلن دارای استحکام بالا است و جایگاه ویژه ای در مصارف تحت فشار دارد .
لوله فاضلاب پلی اتیلن از جمله تجهیزاتی است که در سیستم های لوله کشی و انتقال آب و فاضلاب به کار برده می شود. این قطعات امروزه از موادی پلاستیکی که نوعی پلیمر هستند ساخته می شوند و از انواع مقاوم لوله به شمار می آیند. خرید عمده این کالا جهت انجام پروژه های عظیم آب و فاضلاب انجام می گیرد.

خرید عمده لوله فاضلاب پلی اتیلن

اطلاعاتی درباره انواع لوله پلی اتیلن

اطلاعاتی درباره انواع لوله پلی اتیلن

  • لوله های پلی اتیلن انواع مختلفی دارند که انواع آن ها می توانند از نظر سایز متفاوت باشند. انواع لوله فاضلاب دارای وزن، قطر و ضخامت متفاوتی هستند. این لوله ها به طور کامل از جنس پلی اتیلن هستند ولی مواد پلی اتیلنی به کار رفته در آن ها با مواد پلی اتیلنی دیگر محصولات متفاوت است. از ویژگی های لوله های پلی اتیلنی که باعث شده این لوله ها کاربرد زیادی داشته باشند جنس پلاستیکی آن ها و زنگ نزدن آن ها در محیط مرطوب است. همچنین این لوله ها چون از جنس پلاستیک هستند انعطاف بالایی دارند و در هر جایی قابل استفاده هستند. لوله های پلی اتیلنی فاضلاب ها معمولا دو لایه هستند و لایه بیرونی آن ها حلقه حلقه و لایه داخلی آن ها از سطح صافی برخوردار است. سطح صاف این لوله ها سبب شده تا جریان مواد درون آن به راحتی انجام بگیرد. لوله های پلی اتیلنی دارای وزن کمی هستند و این نیز از دیگر مزیت های این لوله است که آن را پر طرفدار تر کرده است. این لوله ها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و همچنین تحمل فشار آن ها بسیار بالا است. لوله های پلی اتیلنی همچنین در برابر سایش مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارند و این باعث زیاد شدن دوام آن ها شده است. لوله های پلی اتیلنی به صورت های کلاف و شاخه ای عرضه می شوند. این نوع لوله ها باعث شده تا هزینه ها به مقدار قابل توجهی کاهش یابد و صرفه اقتصادی ان بالا است. سایز مختلف لوله های پلی اتیلنی برای کاربرد های مختلف متفاوت است.

لوله پلی اتیلن دوجداره چه خصوصیاتی دارد

لوله های پلی اتیلن دارای انواع مختلف می باشد یکی از انواع لوله های پلی اتیلنی ،لوله فاضلاب پلی اتیلن است که دارای دو جداره بیرونی می باشد و از نظر ظاهری نیز حلقه حلقه یا مارپیچ است و از نظر داخلی صاف و صیقلی و در بیشتر موارد زرد رنگ است .برای شبکه های جمع آوری فاضلاب ، انتقال فاضلاب ، آبرسانی مزارع ، پس آب های صنعتی ، انتقال سیالات اسیدی و قلیایی ،پل سازی و بسیاری از کاربرد های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد . لوله های پلی اتیلن ( کروگیت ) به عنوان پر کاربرد ترین و با کیفیت ترین لوله برای جمع آوری و انتقال فاضلاب در ایران و سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد . لوله‌های پلی اتیلن دارای انعطاف پذیری ، استقامت ، اتصال پذیری راحت ، مقاومت در برابر دمای محیط ،مقاومت در برابر جانوران جونده و … می باشد.
فرآیند تولید لوله های پلی اتیلن به روش اکستروژن می باشد که مواد اولیه به صورت گرانول به داخل دستگاه اکسترودر وارد شده و در اثر حرارت ذوب می‌شود .سپس مواد ذوب شده به وسیله ماردون (میله مارپیچ) به جلو رانده می شود و پس از خروج از اکسترودر وارد قالب می شود . مواد پخته شده پس از خروج از سر قالب ، از کالیبراتور عبور نموده و در تانک وکیوم با اعمال فشار مناسب شکل داده می شوند . سطح لوله به محض خروج از کالیبراتور بوسیله لایه هایی از جریان آب سرد خنک می گردد . حرارت بالای مذاب پلی اتیلن بعد از خروج از قالب بتدریج در تانک وکیوم و پس از آن در تانک های خنک کننده با استفاده از آب سرد کاهش می یابد. لوله پلی اتیلن تولید شده بوسیله دستگاه کشنده بتدریج از درون تانک های خلاء و خنک کننده کشیده شده و بوسیله دستگاه مارک زن ، مشخصات فنی ، تاریخ تولید ، علامت استاندارد و نشان اختصاری نام شرکت بر روی آن ثبت میگردد و سپس بوسیله دستگاه برش در متراژهای مختلف و معین بریده می‌شوند . کلیه مراحل تولید توسط دستگاه‌های کاملا اتوماتیک کنترل و مانیتور میشود که کیفیت محصول نهایی قابل قبول و در حد نام شرکت و استاندادرها باشد. روش تولید لوله پلی اتیلن بالا بسیار کوتاه و مختصر بود و از نحوه عملکرد تجهیزات و ماشین آلات خط تولید در حین تولید لوله پلی اتیلن سخنی به میان نیامد و روش تولید شرح داده شده , روش تولید لوله پلی اتیلن تک جداره بوده و تمامی سایزهای لوله پلی اتیلن تک جداره را به همین روش تولید می‌کنند و تنها در ابعاد و مدل دستگاه‌ها تفاوت است و در کل لوله پلی اتیلن به صورت اکستروژن تولید میشود. لوله‌های پلی اتیلن تا سایز 110 میلیمتر را می‌توان به صورت کلاف تولید کرد و این موضوع در تفاوتی در کلیت روش تولید ایجاد نمیکند و تنها در انتهای خط تولید دستگاه وایندر که وظیفه کلاف نمودن لوله پلی اتیلن را دارد جای میز تیلتینگ قرار می گیرد.

راهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن 63

راهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن 63

در بین انواع مختلف لوله ها مهمترین وجه تمایز را اگر بخواهیم ذکر کنیم جنس آنها می تواند گزینه مناسبی باشد که در کارخانه های تولیدی با مواد اولیه خاصی آماده فروش می شوند. لوله های پلاستیکی لوله های پرفروش هستند که در نمونه های پلی اتیلن، پلی پروپیلن و pvc ارائه می گردند. پرمصرف ترین نوع لوله ها لوله پلی اتیلن است که با ویژگی های منحصر به فرد خود در بسیاری از تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرند. در بین نمونه های مختلف خوب است در مورد لوله فاضلاب پلی اتیلن بگوییم که به سبب کارایی بسیار از بازار فروش عالی برخوردار می باشند. ویژگی های این محصولات را اگر بخواهیم بگوییم اشاره به تنوع در سایز گزینه مناسبی برای معرفی می باشد که با این وجود در موقعیت های مختلف استفاده می شوند. رنگ لوله ها در لاتیه خارجی مشکی و در لایه داخلی اغلب زرد رنگ می باشد. ظاهر لوله ها به صورت خرطومی می باشد تا تحمل فشار فاضلاب را داشته باشند. سبک بودن لوله ها خود یک مزیت بسیار عالی است که حمل و نقل شان را آسان می کند و افراد زیادی در صدد خرید شان برمی آیند. ویژگی های لوله فاضلاب پلی اتیلن را شرکت تولید کننده تعیین می کند تنا از این طریق بر دیگر رقیبان پیشی بگیرد و بازار را در دست داشته باشد.

ویژگی های لوله فاضلاب پلی اتیلن

همانطور که گفته شد لوله پلی اتیلن فشار قوی یکی از با انعطاف ترین لوله بوده که در سراسر جهان از آن برای فاضلاب و حتی کشاورزی نیز استفاده می نمایند. یکی از مشهورترین نوع آن لوله فاضلاب خرطومی می باشد که علاوه بر مصارف فاضلاب های خانگی، برای فاضلاب های شهری نیز استفاده می گردد زیرا این لوله دوجداره می باشد و قطر آن 300 الی 1500 میلیمتر است. اطلاعات مفید که باید در مورد این لوله پلی اتیلن کسب کنیم را شرح می دهیم: این نوع از لوله دارای عمر بسیار بالایی می باشد که می توان گفت 100 سال است، یکی از مهم ترین مزیتی که دارد سبک بودن آن است که به راحتی می توان آن را جابه جا و از این مکان به مکان دیگر برد، این نوع از لوله دارای استحکام بسیار زیادی می باشد که در برابر مواد اسیدی و شیمیایی به هیچ عنوان آسیب نمی بیند، وزن آن بسیار سبک بوده ولی در عوض مقاومت و سفتی بالایی دارد، دارای رنگ های مختلفی می باشد که می توان به راحتی با چشم سطح داخلی آن را مشاهده کرد و نکته جالب تر این است که قیمت مناسبی داشته و هزینه نصب آن ناچیز است. در قسمت بالا اطلاعاتی درباره ی این لوله را شرح دادیم. قابل ذکر است که این لوله خرطومی علاوه بر صنعت آب و فاضلاب در صنعت خودرو سازی نیز مصرف می گردد.
کیفیت لوله فاضلاب پلی اتیلن به عوامل زیر بستگی دارد: –عامل مواد اولیه : نوع رزین افزودنی (میزان و یکنواخت اضافه شدن آن)،تقویت کننده (مثل پلی اتیلن تقویت شده با الیاف شیشه) –فرآیند تولید : این بخش از تولید به ماشین آلات و مهارت پرسنل فنی نیز بستگی زیادی دارد –عامل محیطی : کاربرد لوله پلی اتیلن ( لوله آب یا فاضلاب و حتی برای چه نوع مصرفی آب صنعتی و یا ..) –پرتو فرابنفش : کاربردهای خاص (امواج رادیواکتیو – امواج مغناطیسی) – اثرات میکروبیولوژی –عامل تنشی : دما (در استاندارد عمر لوله پلی اتیلن با فرض دمای 20 درجه 50 سال تعیین شده است. در جایی که دما 20 درجه نیست عمر لوله پلی اتیلن متفاوت خواهد بود. منظور از دما دمای سیال است نه محیط. اگر لوله پلی اتیلن روی زمین باشد دمال سیال با محیط یکی است ولی اگر زیر، زمین باشد دمای سیال کمتر از محیط است) –نوسانات دمایی : (درلوله فاضلاب نوسانات دمایی داریم ولی در لوله های آب نداریم که این نوسان دمایی موجب فرسوده شدن لوله می گردد) –بار استاتیک : یا بار مرده (لوله‌ای که در زیر خاک قرار دارد به اندازه وزن خاک به آن فشار وارد می شود اگر لوله تحت فشار سیال هم باشد، این دو فشار تاحدودی اثر هم را خنثی می کنند در غیر اینصورت لوله آسیب می بیند.

فروشگاه معتبر لوله فاضلاب پلی اتیلن

فروشگاه معتبر لوله فاضلاب پلی اتیلن لوله پلی اتیلن البرز در کارخانه های داخل و خارج از کشورمان به طور عمده آماده می شود تا مشتریان بدون هیچ دغدغه ای این محصولات را در سطح نیاز خود خریداری کنند. با وجود تولیدی های فعال از نظر قیمت تنوع بسیار دیده می شود که دلیل آن مشخصاتی است که برای لوله ها در کارخانه ها قرار داده می شود. قیمت لوله پلی اتیلن به صورت آنلاین اعلام می شود و افراد بدون مراجعات حضوری می توانند در این زمینه اطلاعات به دست آورند. در بین روش های مختلف برای فروش لوبه فاضلاب می خواهیم در مورد پخش لوله پلی اتیلن بگوییم که به طور عمده انجام می شود که در این زمینه شرکت تولید کننده خدمات گسترده ای را ارائه می دهد.

توزیع بی واسطه لوله فاضلاب پلی اتیلن

امروزه کارخانه های زیادی به وجود آمده اند که مشغول تولید لوله پلی اتیلن فشار ضعیف هستند فروش لوله پلی اتیلن برا اساس سایز ،متراژی که توسط خریدار ارائه می شود و براساس خاکی که قرار است تحمل کند قیمتش متفاوت است خرید عمده کالا و محصولات همیشه دارای سود دهی بالا بوده است مراکز زیادی برای فروش لولههای پلی اتیلن وجود دارند که دارای اعتبار هستند و کیفیت لوله های آن ها بسیار بالا و مرغوب هستند .لوله پلی اتیلن به خاطر سبکی ،مقاومت بالا و مزایایی که دارد طرفداران زیادی در جای جای جهان به خود جذب کرده است .لوله پلی اتیلن عمده قیمت آن مناسب و ارزان است مراکزی نیز وجود دارد که لوله پلی اتیلن 315 را به صورت عمده در اختیار مردم می گذارند .فروش لوله های پلی اتیلن به صورت عمده با کیفیت بالا با قیمت کارخانه به فروش می رود .

فروش مستقیم لوله فاضلاب پلی اتیلن

فروش مستقیم لوله فاضلاب پلی اتیلن نمونه ها و اندازه های مختلفی از لوله های اتیلنی در بازار ایران به مردم عرضه می گردند و به همین دلیل است که بازار پخش لوله فاضلاب پلی اتیلن بسیار پر رونق می باشد، این محصولات کاربردی و منحصر به فرد به جهت این که بسیار مرغوب و با کیفیت هستند و با استفاده از مواد پلی اتیلنی خارق العاده ای تولید می گردند و خریدارهای زیادی در منطقه های مختلف دارند و همواره به طریق عمده در دسترس خریدارها گذاشته می شوند. عرضه و پخش لوله پلی اتیلن زنجان و لوله پلی اتیلن مشهد مخصوص فاضلاب به طریق عمده باعث می گردد که خریدارها بتوانند در هر شهری که هستند به تهیه این نمونه های لوله با کیفیت اقدام نمایند و در عوض خرید خودشان را به طور با صرفه ای به پیش برند. زیرا اصولا لوله هایی که به این روش به مردم فروخته می شوند دارای قیمت های فوق العاده پایین می باشند و این موضوع باعث خشنودی افراد خریدار که خواهان لوله های بی نظیر و پلی اتیلنی مختص فاضلاب هستند، می گردد.
خرید لوله پلی اتیلن تاشو با کیفیت همیشه دغدغه کسانی که از این محصول استفاده گسترده ای میکنند است یکی از راه های اطمینان از کیفیت لوله فاضلاب پلی اتیلن بررسی مشخصات ظاهری و تست لوله های موجود میباشد که قاعدتاً پروسه زمان بری است ولیکن ساده ترین راه برای کسب اطمینان از کیفیت لوله فاضلاب خرید این لوله از یک فروشنده لوله فاضلاب مطمئن است که از وظایف اصلی خود میداند که محصولی با کیفیت و بینظیر را به مشتریان خود ارائه دهد. خریداران لوله فاضلاب پلی اتیلن به روش های مختلفی میتوانند محصول مورد نیاز خود را تهیه و خریداری نمایند.یکی از روش هایی که امروز افراد زیادی از آن استفاده میکنند خرید اینترنتی و غیرحضوری لوله های پلی اتیلن فاضلاب میباشد که البته مزایای فراوانی از قبیل صرفه جویی در وقت ،بهرمندی از تخفیف های سایت، تخفیف های جشنواره ای و غیره دارد. تنها کافی هست که خریدار برای سفارش لوله فاضلاب پلی اتیلن وارد سایت مورد نظر شود و پس از وارد کردن مشخصات خواسته شده و بهره مندی از مشاوره های عالی همکاران ما اقدام به خرید جنس مورد نیاز خود کنند. سفارش شما در سریعترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما