خرید بدون واسطه تجهیزات آبیاری قطره ای در کشور

خرید بدون واسطه تجهیزات آبیاری قطره ای در کشور ، از مراکز رسمی و معتبر توزیع و پخش این تجهیزات امکان پذیر می باشد. این مراکز به شکل مستقیم محصول را از کارخانجات تولیدی دریافت کرده و به بازار عرضه میکنند.

تجهیزات آبیاری قطره ای در کشور

تجهیزات آبیاری قطره ای در کشور، به شکل گسترده و عمده تولید و در بازار به فروش می رسند. خرید تجهیزات آبیاری از مراکز رسمی پخش انها به شکل عمده و کلی بسیار از نظر اقتصادی به صرفه است .

تجهیزات آبیاری قطره ای در کشور

اهمیت کیفیت تجهیزات آبیاری قطره ای

برای اینکه یک سیستم آبیاری به صورت قطره ای را در زمین کشاورزی خود پیاده سازی کنید، نیاز به تجهیزاتی دارید که از سوی معاونت آب و خاک جهاد تاییده داشته باشند. استفاده کردن از تجهیزات بی کیفیت و نارمغوب، شاید در ابتدای امر ارزان تر تمام شود، اما بلاخره شما را به دردسر می اندازد و مشکل افرین می شود، ان وقت است که هزینه های هنگفت چند برابری را روی دستتان می گذارد.
برای اجرا کردن یک سیستم ابیاری قطره ای موفق باید سه نکته را در نظر بگیرید: مهندس طراح سیستم ابیاری کار کشته و خبره، مجری سیستم ابیاری مجرب، تجهیزات مرغوب و با کیفیت . به این ترتیب یک سیستم قوی برای بهره برداری کردن طولانی مدت خواهید داشت.

تجهیزات آبیاری قطره ای در کشور

روش آبیاری قطره ای

یکی از روش های نوین و جدید برای آبیاری کردن زمین های کشاورزی، روش ابیاری قطره ای است. در این روش اب را با لوله هایی به داخل زمین هدایت میکنند و به نزدیک گیاهان و درختان می اورند. سپس اب با ابزاری شبیه به قطره چکان، بر اساس مقداری تنظیم شده از داخل لوله ها خارج می شود و پای گیاه می ریزد. این روش برای ابیاری کردن انواع حبوبات و همچنین صیفی جات روش بسیار مناسبی است.

تجهیزات آبیاری قطره ای در کشور

تجهیزات کنترل و مدیریت طریقه آبیاری

در این سیستم ها به تجهیزاتی نیاز داریم تا اینکه میزان و مدت زمان آبیاری، ساعت شروع و پایان و تمام نکات و اصول را کنترل کند. این تجهیزات ممکن است کاملا هوشمند و اتوماتیک باشند و یا نیاز به تنظیمات دستی داشته باشند. یا برقی و غیر برقی باشند . از جمله یکی از ساده ترین و رایج ترین وسایلی که برای کنترل در این روش ابیاری استفاده می شود شیر فلکه اصلی لوله های ابیاری در زمین کشاورزی است. همچنین یک سری تایمر وجود دراد، که می توان انها را به صورت دستی تنظیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما