خرید بدون واسطه تجهیزات آبیاری قطره ای ارگانیک

خرید بدون واسطه تجهیزات آبیاری قطره ای ارگانیک را می توانید از تمامی فروشگاه های معتبر و مراکز پخش رسمی این تجهیزات در سرتاسر کشور به شکل مستقیم انجام دهید. خرید بدون واسطه باعث کاهش قیمت ها می شود.

تجهیزات آبیاری قطره ای ارگانیک

تجهیزات آبیاری قطره ای ارگانیک

تجهیزات آبیاری قطره ای ارگانیک را میتوانید از مراکز پخش و توزیع این محصولات در سراسر کشور با قیمت مناسب و به شکل عمدهخریداری نمایید. همچنین برای سفارش و خرید این محصولات می توانید از طریق وب سایت های انلاین فروش انها در فضای مجازی اقدام کنید.

آبیاری قطره ای

در روش ابیاری قطره ای از خطوط لوله برای هدایت کردن اب به داخل زمین کشاورزی استفاده می شود. این لوله ها اب را به نزدیکی گیاهان می برند و در کنار هر گیاه وسیله ای به نام قطره چکان قرار دارد که اب را از لوله با فشار خیلی کم خارج می کند و به خاج منتقل می کند. این قطره چکان ها اب را با فشار و سرعت خیلی کم خارج میکنند و این میزان و سرعت تخیله به دقت تعیین میگردد.

تجهیزات آبیاری قطره ای ارگانیک

مزیت ابیاری قطره ای

برای اب دادن به باغ ها و درختانی مثل تاک، بهترین و ساده تیرن روش، روش ابیاری قطره ای می باشد. این روش باعث می شود که زمین از طریق تعریق و تبخیر دچار کمبود رطوبت و خشکی نشود و خاک دائما تر باشد. سیستم ابیاری قطره ای چون از اب و نیروی انسانی به شکل موثری استفاده میکند مزیت های اقتصادی زیادی دارد.این روش باعث صرفه جویی در میزان هزینه ها و مصرف اب می شود. در این روش ابیاری، هزینه های بهره برداری خیلی کم می شود. این روش نسبت به سایر روش های ابیاری زمین به میزان کمتری آب نیاز دارد.
مثلا اگر بخواهیم با یان روش یک باغ از درختان جوان را آبیاری کنیم، میزان مصرف آب نسبت به روش های سنتی، سطحی و بارانی نصف می گردد. هرچه درختان بزرگ تر و مسن تر بشوند، میزان مصرف آب بیشتر شده و صرفه جویی در مصرف کمتر می شود. اما همچنان این روش از نظر اقتصادی و مصرف آب به صرفه است .
همچنین در این روش هزینه نیروی انسانی و کارگر خیلی کمتر می شود. چون این سیستم ها به صورت اتوماتیک کار می کنند و تنها کافیست که تنظیمات لازم روی انها انجام شود و ابیاری به صورت خودکار صورت می گیرد. پس نیاز چندانی به نیروی کارگری نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما