خریداران بزرگ لوله پلی اتیلن کاروگیت

لوله پلی اتیلن کاروگیت نوعی لوله دوجداره است که در صنعت و شبکه های آب رسانی بسیار مورد استفاده می باشد. خریداران بزرگ لوله پلی اتین کاروگیت می توانند اطلاعات کاملی از انواع این لوله ها را از طریق سایت های معتبر بدست آورند. این لوله ها با تکنولوژی روز دنیا توسط کارخانجات معتبر و زیر نظر کارشناسان مجرب تولید می شوند. لوله های کاروگیت برای موارد زیر استفاده می شود: انتقال سیالات اسیدی و بازی، برای جمع آوری فاضلاب، در شبکه های آبرسانی، جمع آوری پسماند های صنعتی.
این لوله ها دارای سایز های مختلفی هستند و در قالب های تک جداره و دوجداره تولید می شوند.

خریداران بزرگ لوله پلی اتیلن کاروگیت

بزرگ ترین خریداران لوله پلی اتیلن کاروگیت در کشور

بزرگ ترین خریداران لوله پلی اتیلن کاروگیت در کشور

بیشترین خریداران لوله پلی اتیلن کاروگیت شرکت ها و مکان هایی هستند که به این محصول نیاز دارند و خرید خود را از طریق نمایندگی های فروش یا سایت های اینترنتی می توانند انجام دهند. از بزرگترین خریداران لوله پلی اتیلن کاروگیت در کشور می توان به شرکت های معروف مانند عمران و نیرو، قرارگاه های سازندگی و … اشاره کرد.

از بزرگترین خریداران لوله پلی اتیلن کاروگیت در کشور می توان به شرکت های معروف مانند عمران و نیرو،قرارگاه های سازندگی و … اشاره کرد.
از جمله لوله های پلی اتیلن معروف در کشور می توان به این موارد اشاره کرد:

  • لوله کاروگیت تبریز
  • لوله کاروگیت مشهد 

لوله پلی اتیلن کاروگیت چیست؟

لوله پلی اتیلن کاروگیت چیست؟

از مشخصات لوله کاروگیت می توان به این موارد اشاره کرد: لوله ای دوجداره که لایه بیرونی آن ظاهر موجدار دارد و لایه داخلی آن صاف و صیقلی است. این لایه درونی معمولا به رنگ آبی یا زرد می باشد. این لوله ها دارای مقاومت حلقوی SN4 و SN8 می باشد و به صورت شاخه 6 و 12 متری به بازار عرضه می شود.

از لوله پلی اتیلن کاروگیت بیشتر در کجا استفاده می شود؟ این لوله یکی از پرکاربرد ترین لوله ها برای جمع آوری و انتقال فاضلاب است، که هم در ایران و هم در دیگر نقاط جهان از آن استفاده می شود. یکی از شرایط استاندارد در تولید این لوله مقاومت مکانیکی در اندازه 31.5 کیلو نیوتن بر مترمربع است. این محصول جز پرفروش ترین محصولات در بازار ایران می باشد. یکی از مکان های تولید این لوله، کارخانه لوله کاروگیت قزوین است. در شهر های دیگر ایران از جمله ساوه، سمنان و … نیز کارخانه های تولیدی این لوله وجوذد دارد. لوله کاروگیت ارزان و مناسب برای استفاده باید تست های 14 گانه جهت گرفتن تاییدیه وازرت نیرو گذرانده باشند. این تست ها شامل مواردی مانند تست ضربه لوله، کیفیت ظاهری، دانسیته لولهمقاومت حلقه ایاسمی و بلند مدت و … می باشد.

کارخانجات تولید کننده لوله پلی اتیلن کاروگیت

کارخانجات تولید کننده لوله پلی اتیلن کاروگیت کارخانجات بسیاری امروزه به تولید لوله پلی اتیلن کاروگیت می پردازند و محصولات خود را با کیفیتی عالی از طریق نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای آگاهی از لیست کارخانجات تولید کننده لوله پلی اتیلن کاروگیت در سراسر کشور می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید. در این سایت ها علاوه بر آگاهی از این تولید کنندگان می توانید از قیمت های به روز این نوع لوله نیز اطلاعات کاملی نیز به دست آورید. یک کارخانه تولید لوله پلی اتیلن باید ماشین آلات خود را نوسازی کند و دارای آزمایشگاه کنترل کیفیت باشد. این کارخانه ها باید جوابگوی مشتریان با بهترین کیفیت باشند و حافظ محیط زیست نیز باشند.

موارد استفاده لوله پلی اتیلن کاروگیت

موارد استفاده لوله پلی اتیلن کاروگیت از موارد استفاده لوله پلی اتیلن کاروگیت، استفاده در صنعت آب و فاضلاب می باشد. زهکشی سیلاب ها، زهکشی زیر سطحی، انتقال فاضلاب و جمع کردن شیرابه ها با کمک لوله های کاروگیت انجام می شود. از جمله دیگر کاربرد های این نوع لوله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  استفاده در سیستم تهویه
  • لوله های خنک کننده زمینی
  • استفاده در سیستم های شناور
  • و …

و همینطور اتصالات لوله کاروگیت به سه روش انجام می شود:

  1. با کمک کوپلر و واشر
  2. بوسیله جوش اکستروژنی
  3. اتصال این لوله ها با جوش الکتروفیوژنی

راهنمای خرید لوله کاروگیت با کیفیت بالا

راهنمای خرید لوله کاروگیت با کیفیت بالادر هنگام خرید لوله کاروگیت می توانید از مشاوران و کارشناسان مجرب کارخانه های تولید کننده راهنمایی بخواهید. با توجه به نوع کاربرد این لوله ها، می توانید بهترین نوع با کیفیت بالا را خریداری کنید. در راهنمای خرید این لوله ها بارزترین مشخصات آن ها آمده است:

  •  دارای عمر طولانی
  • دارای سیستم فاضلاب کامل همراه با اتصالات کامل
  • مقاوت خوب در برابر فشار بالا سیستم تصویه
  • دارای خواص هیدرولیکی بسیار عالی
  • دارای مقاومت شیمیایی بالا

در هنگام خرید می توان از کاتالوگ های شرکت های تولیدی برای انتخاب بهتر استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما