تولید کنندگان نوار تیپ آبیاری و معتبرترین فروشندگان آن

امروزه کسب آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص هر محصول و کاربردهای آن قبل از خرید نیاز بسیار مورد اهمیت می باشد . در این مقاله بنا داریم تا شما را با یک محصول ویژه بنام نوار تیپ آبیاری، تولید کنندگان نوار تیپ آبیاری و فروشندگان معتبر آن در کشور، کاربردها و مزیت های این محصول آشنا سازیم. اگر اولین بار است که اسم نوار تیپ را می شنوید در تعریفی ساده از این محصول باید گفت: نوار تیپ، از جمله تجهیزات لازم و ضروری در آبیاری قطره ای به شمار می رود که، جهت کشت های ردیفی در صنعت کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه بیشتر در مورد نوار تیپ توضیح خواهیم داد، پس همراه ما باشید.

تولید کنندگان نوار تیپ آبیاری و معتبرترین فروشندگان آن

معتبرترین فروشندگان نوار تیپ آبیاری در کشور

معتبرترین فروشندگان نوار تیپ آبیاری در کشور

شرکت های متعددی در کشور هستند که در زمینه فروش نوار تیپ به شکل های مختلفی فعالیت می کنند. برای آشنایی با معتبرترین فروشندگان نوار تیپ آبیاری در کشور می توان به سایت های اینترنتی مراجعه و به آنها دسترسی پیدا کرده، پس از تماس با آنها و دریافت آدرس به منظور خرید و اطلاع از قیمت ها به صورت حضوری به این فروشندگان مراجعه نمایید. ضمن اینکه برخی از این سایت های اینترنتی خود یکی از معتبرترین فروشندگان و مراکز فروشی هستند که نوار تیپ را به مشتریان عرضه می کنند.

عرضه کننده نوار تیپ آبیاری

عرضه کننده نوار تیپ آبیاری

نوارهای تیپ آبیاری در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند، و این محصولات در دو نوع خارجی و ایرانی توسط عرضه کننده های اصلی نوار تیپ آبیاری که معمولا همان شرکت های تولید کننده و وارد کننده هستند وارد بازار می شوند. این شرکت ها در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی هستند. عرضه کنندگان نوار تیپ برای فروش محصولات خود در بازار، چند نمونه کاتالوگ نوار تیپ آبیاری را جهت بررسی و خرید به خریداران ارائه می دهند که در آن قیمت هر رول نوار تیپ، مشخصات فنی و … را می توانند مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را راحت تر خرید نمایند.

مراکز خرید و فروش نوار تیپ آبیاری در تهران

مراکز خرید و فروش نوار تیپ آبیاری در تهراننوار تیپ کاربرد عمده ای در کشاورزی قطره ای دارد. فروش نوار تیپ توسط مراکز خرید و فروش نوار تیپ آبیاری در تهران و سایر شهرهای کشور به صورت گسترده انجام می شود. آبیاری قطره ای، یک روش مدرن و ساده در کشاورزی محسوب می شود. از این رو کارخانه ها و شرکت های تولیدی زیادی در این زمینه فعالیت فعالیت خود را آغاز کردند تا لوازم مورد نیاز آبیاری را تولید و به بازار مصرف برسانند. قیمت روز نوار تیپ آبیاری قطره ای در بازار به کیفیت و کارایی آن بستگی دارد. فروش نوار تیپ شیراز و نوار تیپ پی وی سی اصفهان از طریق نمایندگی ها و مراکز خرید و فروش نوار تیپ در تهران و سایر شهرها نیز انجام می گیرد.

فواید استفاده از نوار تیپ آبیاری

فواید استفاده از نوار تیپ آبیاری از فواید استفاده از نوار تیپ آبیاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آسان و سریع آن در اکثر زمین های کشاورزی و جالیزها، با پستی و بلندی های محدود و بدون نیاز به تسطیح زمین
  • حمل و نقل رول ها با برخورداری نوار تیپ از وزن سبک
  • اتصالات ساده و ارزان قیمت
  • قابلیت کارگذاری آن به صورت دستی
  • خاصیت پلیمری مخصوص نوار تیپ از چسبیدن جلبک و رسوبات معدنی به آن جلوگیری می کند
  • امکان افزایش بازدهی محصول
  • امکان پهن کردن مکانیزه توسط تراکتور در ابتدای فصل زراعی
  • صرفه جویی در مصرف آب، نوار تیپ برای استفاده به فشار آب پایین نیاز دارد. این محصول همچنین سبب جلوگیری از رشد علف های هرز در سطح زمین کشاورزی شده و در برابر سموم،UV، اسپری های کشاورزی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

نوار تیپ آبیاری چیست؟

نوار تیپ آبیاری چیست؟آشنایی با نوار تیپ آبیار، نوار تیپ چیست؟

همانطور که قبلا گفتیم: نوار تیپ، از جمله تجهیزات لازم و ضروری در آبیاری قطره ای به شمار می رود که، جهت کشت های ردیفی در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوار که در ساخت آن از پلی اتیلن نرم استفاده شده است بسیار انعطاف پذیر بوده و معمولا هر کلاف آن چند صد متر دارد. دیواره نوار تیپ آبیاری دارای ضخامت بسیار نازکی بوده و خاصیت انعطاف پذیری آن  سبب می شود که پس از پر شدن آب، نوار به صورت مسطح در آید. از تیپ های ضخیم معمولا در آبیاری های زیر سطحی گیاهان مختلف استفاده می شود. با استفاده از نوار تیپ آبیاری در سیستم آبیاری قطره ای می توان تلفات آب را تا میزان قابل ملاحظه ای کاهش داد. نوار تیپ در دو گروه نوار تیپ پلاک دار و نوار تیپ درزدار تولید می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما