تولید کننده نوار تیپ پلاک دار ایرانی

با توجه به خشکسالی‌های چند دهه اخیر در کشور ما، استفاده از منابع آبی برای کشاورزان بسیار محدود شده است از این رو، محصولاتی به وجود آمده که آبیاری گیاهان را به صورت قطره ای انجام داده و میزان تلفات آب را به مقادیر قابل توجهی کاهش می‌ دهد. مراکز تولید کننده نوار تیپ پلاک دار ایرانی، این محصول را با ضخامت های گوناگون و میزان فواصل مختلفی تولید کرده که نمونه های ایرانی ان در کشور مطابق با شرایط آب و هوایی مناطق مختلفی تولید شده و از کیفیت بیشتری برخوردار است.

تولید کننده نوار تیپ پلاک دار ایرانی

شناخت بهترین نوار تیپ پلاک دار ایرانی

شناخت بهترین نوار تیپ پلاک دار ایرانی

نوارتیپ ایرانی از جمله لوله های پلیمری است که دارای سوراخ های منظم و با فواصل مختلف برای آبیاری می باشد که روی زمین های کشاورزی پهن شده و این آبیاری را به صورت قطره چکان و بدون قطره چکان انجام می دهد. استفاده از انواع نوار تیپ آبیاری برای مزارع نیشکر، سیب زمینی، پنبه، انواع صیفی جات، حبوبات، برخی از محصولات کشاورزی که کشت آنها به صورت ردیفی است و غلات کاربرد داشته که به راحتی می‌ توان در این مزارع میزان مصرف آب را کاهش داد.

استفاده از این محصول در مناطق خشک و گلخانه ها نیز امکان پذیر است زیرا با استفاده از این نوارها می‌توان مصرف خود را بهینه سازی کرد. طبق آزمایشاتی که انجام شده گل‌های گلخانه با این نوع آبیاری نتیجه موفقیت آمیزی داشتند. استفاده از این محصول نیاز به فشار آب بالایی ندارد و برای این گیاهانی که رویش و محصولات به صورت نامنظم و غیر ردیف انجام شده، غیر قابل استفاده می باشد.

پخش یکنواخت آب به تمام نقاط زمین، مراحل آبیاری بسیار ساده، جنس لوله های مقاوم در برابر کود، تابش نور خورشید و سموم است حتی با استفاده از این محصول می توان بازدهی محصولات کشاورزی خود را به صورت قابل توجهی افزایش داد و از این طریق نیز می‌ توان کودهای شیمیایی را نیز در آب حل کرده تا به میزان یکسانی به گیاهان برسد.

موارد موثر بر کیفیت نوار تیپ پلاک دار

موارد موثر بر کیفیت نوار تیپ پلاک دار

نوار تیپ آبیاری از جمله محصولات کاربردی در زمینه کشاورزی می باشد که با وجود بحخران آب امروزه بیشتر استفاده از این محصولات توصیه می شود. با توجه به کارایی که این محصولات دارند باید گفت که شرکت های بسیاری برای تولید شان اقدام می کنند که هر کدام نوع خاصی را آماده می کنند. تولید نوار تیپ آبیاری در کارخانه ها طبق استاندارد های خاصی انجام می شود.

در خطوط تولید محصولات مورد نظر از مواد پلیمری استفاده می شود که بعد از آماده سازی در قالب های مخصوص ریخته می شود تا به شکل نوار تیپ در بیایند. نوار تیپ قطره ای را به عنوان پرمصرف ترین معرفی می کنیم که اغلب به صورت عمده به فروش گذاشته می شود تا نیاز خریداران را برطرف کند.

با توجه به اینکه روزنه های نوار تیپ ها در فواصل مشخص شده ای هستند بیشتر برای محصولات ردیفی به کارگیری می شوند. از این موارد به صیفی جات اشاره می کنیم. عمده کارایی نوار تیپ قطره‌ای در گلخانه ها می باشد که به آبیاری محصولات نظم و ترتیب خاصی می بخشد.

صادر کنندگان نوار تیپ پلاک دار ایرانی

صادر کنندگان نوار تیپ پلاک دار ایرانی امروزه با توجه به بالا بودن میزان کیفیت محصولات و بهینه‌ سازی مصرف آب، کشاورزان زیادی نوارها را در دستور کار خود قرار دادند تا از این طریق میزان بازدهی محصولات با افزایش داده و از طرفی موجب صرفه جویی در مصرف آب شوند. به این منظور پخش‌ کنندگان این محصول، با توزیع نوار تیپ با کیفیت در اختیار کشاورزان و باغداران گرامی قرار داده اند

این شرکت تجاری در حال حاضر در کشور حرف اول را زده و از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با محصولات خارجی است. نوار های تولید شده در این مجموعه دارای بهترین کیفیت می‌باشند، زيرا همواره سعی ما برآن است که رضایت مشتری را جلب کنیم و با خریدار احترام بگذاریم؛ از این رو از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده می‌کنیم. قیمت نوار تیپ کشاورز نیز از این طریق قابل استعلام است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما