تولید کننده لوله پلی اتیلن در اراک

لوله پلی اتیلن اراک همانطور که از نامش پیداست محصولی است که از ماده ای به نام پلی اتیلن تولید می شود و بدلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد برای، لوله کشی آب و گاز و فاضلاب ها استفاده می شود. انعطاف پذیری بالا و مقاومت فراوان آن نیز باعث شهرت این محصول شده است، یکی از مراکز تولیدی پر آوازه ای که در کشورمان در حال فعالیت است، مراکز تولید کننده لوله پلی اتیلن اراک است که این مرکز تولید لوله پلی اتیلن با کیفیت و درجه یکی را تولید می کند که قیمت بسیار مناسبی دارد و در بازارها بسیار پرفروش نیز است ‌‌.

تولید کننده لوله پلی اتیلن در اراک

آشنایی مختصر با لوله پلی اتیلن

آشنایی مختصر با لوله پلی اتیلن

در دهه های اخیر یکی از پرمصرف ترین لوله هایی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته از لوله های پلی اتیلن می باشد، این لوله ها در خطوط تهویه فاضلاب های صنعتی و شهری، صنایع کشاورزی لوله های، آتش نشانی و همچنین در پتروشیمی بسیار پر مصرف و پر کاربرد می باشد.

لازم به ذکر است که این لوله خود دارای انواع و اقسام مختلفی در قطرهای کم و متوسط و زیاد تولید می شوند که هر کدام از آنها بر اساس کاربرد و ویژگی های خاصی که دارند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه توضیحات اطلاعات بیشتری از این لوله برای شما شرح می‌دهیم تا آشنایی بیشتری با آن پیدا کنید و با مصارف آن آشنا شوید.

یکی از ویژگی‌های خاصی که این لوله های پرکاربرد و پرمصرف دارند، مقاومت آن‌ها در برابر ضربه و فشار های بالا می باشد، جنس مقاومی که لوله های پلی اتیلنی دارند، آن‌ها را در برابر ضربه های شدید و همچنین فشار های زیاد مستحکم و مقاوم کرده است و به همین دلیل نیز قابل استفاده در زیرزمین برای انتقال آب و همچنین فاضلاب با استفاده می شود.

مواد پلی اتیلن در برابر انواع محلول ها و مواد شیمیایی تاثیر پذیری ندارند و در محیط های اسیدی و بازی نیز دچار خوردگی شکستگی نمی گردند و ضخامت اولیه آن حفظ می شود، به همین دلیل نیز این مزیت و ویژگی باعث شده است که مصارف آن بسیار زیاد شود.

داشتن انعطاف پذیری بالا و عدم شکنندگی این نوع لوله ها باعث شده است که بتوان به راحتی از آن در مکان های مختلف استفاده کرد و بعد از چندین سال نیز از سلامت لوله اطمینان حاصل نمود زیرا که دچار شکستگی یا خمیدگی نمی‌شود.

لوله های با کیفیت و درجه یک پلی اتیلنی در برابر شرایط جوی مختلف نیز مقاومت و استحکام بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهند که باعث شده است در فصل‌های سرد سال این لوله ها یخ نزنند و در فصل‌های گرم نیز دچار ترکیدگی نشوند.

نحوه صادرات لوله پلی اتیلن

نحوه صادرات لوله پلی اتیلن

کیفیت بالا، مقاومت فراوان، استحکام بسیار و کارایی فراوان از جمله مواردی هستند که باعث کاربرد بسیار و مصارف فراوان لوله های پلی اتیلنی در سراسر دنیا شده است و کشورمان ایران نیز یکی از کشورهای تولیدکننده برتر این محصول در کیفیت بالا می باشد که سالانه نیز از صادرات بسیار خوبی برخوردار است.

در ادامه نیز در مورد نحوه صادرات این لوله ها به صورت خلاصه وار اطلاعاتی را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

روش های مختلف بسیاری وجود دارد که تولیدکنندگان این محصول برای صادرات از آن استفاده می کنند، مرزهای زمینی، هوایی و دریایی از روش هایی هستند که کارخانه های تولیدی با توجه به میزان محصولی که صادر می‌نمایند و مقصد از آنها استفاده می نمایند.

به طور مثال کشورهای همسایه ای که ارتباط دریایی ما با آنها بیشتر می باشد، سعی میشود که برای صادرات لوله های درخواستی به آن کشورها از راه‌های دریایی استفاده شود تا در میزان انبوهی محصولات خود را در یک بازه زمانی خاص صادر شود.

همچنین کشورهایی که فاصله نسبی بیشتری با کشورمان ایران دارند و تقاضای خرید محصولات و انواع لوله های پلی اتیلن درجه یک را دارند برای دریافت این محصولات از راه‌های هوایی استفاده می‌کند تا در مدت زمان کوتاه تری به مقصد برسد.

کشورهای همسایه نیز مرزهای زمینی با کشور ما دارند و تقاضای خرید این محصول درجه یک را دارند، به صورت زمینی اقدام به خریداری می‌کند،محصول درجه یک و باکیفیت خریداری شده را توسط مرزهای زمینی به کشور خود انتقال می دهند.

خرید لوله پلی اتیلن اراک

خرید لوله پلی اتیلن اراک همانگونه که گفتیم مصارف فراوانی که انواع لوله های پلی اتیلن اراک به دلیل مقاومت،استحکام، انعطاف پذیری که دارند، باعث شده است که میزان فروش آن در نمایندگی ها و مراکز فروش افزایش خوبی داشته باشد.

لازم به ذکر است که نمایندگی های فروش و فروشگاه های سراسر کشور قیمت لوله پلی‌اتیلن بسیار مناسب در نظر گرفته اند تا با داشتن صرفه اقتصادی برای خریداران رضایت آنها را جلب کند و فروش بیشتری داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما