تولید کننده لوله پلی اتیلن استاندارد صادراتی

لوله پلی اتیلن ثانویه قابل استفاده در کشاورزی، باغات می باشد.
همانطور که گفته شد این لوله ها مانند لوله های پلی اتیلن استاندارد هستند و برای تولید لوله با استاندارد جهانی
باید متریال و مواد اولیه بسیار باکیفیتی رو در اختیار داشته باشیم.
این لوله ها را می توان در آب های غیر شرب و کشاورزی
و جو های آبی استفاده کرد از این رو شرکت ما تولید کننده لوله پلی اتیلن
غیر استاندارد صادراتی می باشد و این محصول را به کشورهای دیگر نیز صادر می کند.

تولید کننده لوله پلی اتیلن غیر استاندارد صادراتی

بررسی طول عمر لوله پلی اتیلن استاندارد

بررسی طول عمر لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

لازم به ذکر است که طول عمر لوله با توجه به مشخصات فیزیکی و شیمیایی محل آن اعم از آب، فاضلاب، گاز و خاک تعیین می شود و ممکن است هزینه و قیمت واقعی متناسب با دوام لوله داشته باشد.

باید محاسبه شود. در سیستم‌ های قدیمی‌ تر که از لوله‌ های فلزی استفاده می‌ کردند، خوردگی و پوسیدگی لوله‌ های فلزی باعث ایجاد مشکلاتی مانند رسوب‌ گذاری و افت فشار در آبیاری و همچنین گرفتگی لوله‌ ها و بهداشت نامناسب آب آشامیدنی خانگی می‌شد.

و تعمیر لوله ها بسیار گران است. پوسیدگی و خوردگی لوله های فلزی چه در داخل و چه در خارج می تواند بر عملکرد هیدرولیکی آن تأثیر منفی بگذارد، بنابراین تامین آب از طریق لوله های فلزی در کشورهای غربی و ایران منسوخ شده است و در اکثر پروژه ها از لوله های پلی اتیلن استفاده می شود، زیرا لوله های پلی اتیلن بر خلاف محصولات قدیمی، این کار را انجام می دهند.

برای مدت طولانی قابل استفاده است و ویژگی های مثبت این لوله ها باعث صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

در واقع لوله های پلی اتیلن به خصوص HDPE در مقایسه با لوله های فلزی سنتی از خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل در برابر خمش مقاوم هستند.

قطر و وزن کمتر نسبت به سایر لوله ها اشاره کرد که المان های ذکر شده به بهبود شرایط پذیرش این محصول کمک شایانی می کند.

مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله یا رانش زمین به ویژه در سطوح زیر دریایی که لایه های خاک می توانند حرکت بیشتری داشته باشند از ویژگی های مهم این لوله ها است.

ساینده هایی مانند سنگ و شن می توانند باعث ساییدگی مکانیکی در امتداد دیواره داخلی لوله های آبیاری شوند و در نتیجه سایش سریع سطح را به همراه داشته باشند.

البته شدت این مشکل به نوع ساینده، دفعات عبور مواد ساینده از لوله، دبی و جنس لوله بستگی دارد. بررسی ها نشان می دهد که لوله های پلی اتیلن سنگین مقاومت سایشی بالاتری نسبت به فلز و بتن دارند. در واقع، در آزمایشات، سایش پلی اتیلن سنگین 10 برابر کمتر از فلز و بتن بود.

لوله های پلی اتیلن بر خلاف سایر لوله های آب که نفوذپذیری آب آنها به مرور زمان در اثر خوردگی، رسوب و نشست کاهش می یابد، دارای سطحی صاف و صیقلی با حداقل مقاومت در برابر عبور مایعات است که منجر به افت فشار آب می شود. واحد در طول عمر لوله علاوه بر این، دمای محیط و فشار کاری از جمله عواملی هستند که بر عمر مفید و دوام لوله های پلی اتیلن تأثیر می گذارند که در طراحی خطوط لوله مطابق با طول عمر مورد نظر باید به آن توجه کرد.

آشنایی با لوله پلی اتیلن استاندارد در ایران

آشنایی با لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

لوله های پلی اتیلن مورد استفاده به عنوان کابل به صورت شاخه ای یا کلاف تولید می شوند. این لوله ها از 2 تا 40 بار در سایزهای مختلف و کلاس های مختلف در بازار موجود می باشد. به طور معمول این لوله ها در سایزهای 16 میلی متر تا 110 تولید می شوند و در سایز های بالاتر کمتر مورد استفاده و ساخت قرار می گیرند زیرا عدم استفاده از مواد درجه یک باعث ریزش مواد در هنگام تولید لوله پلی اتیلن می شود.

مهم ترین دلیل استفاده از لوله های پلی اتیلن غیر استاندارد کاهش هزینه های لوله کشی می باشد. بسیاری از کشاورزان و کشاورزان و افرادی که قصد انتقال آب را در کوتاه مدت دارند، اما نمی خواهند هزینه کنند، تصمیم به استفاده از لوله های پلی اتیلن می گیرند. لوله های پلی اتیلن نازک تر و سبک تر می شوند و در عین حال به دلیل پیشرفت علم شیمی مقاومت بالاتری دارند.

لوله های پلی اتیلن مختلف محصولات ایمن و بادوام برای زیرساخت های شهری و ساختمانی و همچنین آبیاری هستند و عمر مفید آنها بسته به کاربرد، طراحی و نصب بین 50 تا 100 سال تخمین زده می شود. از مشخصات فنی لوله های پلی اتیلن می توان به مقاومت در برابر ضربه بالا، مواد اسیدی، سیالات نمکی و قلیایی اشاره کرد.

از دیگر مشخصات آن می توان به خاصیت ارتجاعی بالا، مقاومت در برابر حرارت بالا، مقاومت در برابر خوردگی و سایش، مقاومت در برابر تشعشعات، تشعشعات مخرب خورشیدی (اشعه UV)، دسترسی آسان به بالاتر اشاره کرد.

مرکز عرضه لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

مرکز عرضه لوله پلی اتیلن غیر استاندارد امروزه لوله های پلی اتیلن جایگاه قابل قبولی در بین رقبا دارند. به خصوص در قطرهای کمتر از 300 میلی متر. به طور معمول مهندسان و مشاوران پروژه پس از بررسی های مختلف چه از نظر هزینه و چه از نظر کارایی به این نتیجه می رسند که این لوله ها بهترین انتخاب برای استفاده در پروژه ها هستند.

اما با افزایش قطر این لوله ها دیگر صرفه اقتصادی ندارند و استفاده از آنها صرفه اقتصادی ندارد و در این صورت به سراغ آهن انعطاف پذیر می روند. از این رو فروشگاه لوله پلی‌اتیلن ما با عرضه این محصول به بازار توانسته مشتریان زیادی داشته باشد زیرا قیمت لوله پلی‌اتیلن ما بسیار مقرون به صرفه است از این رو می توانید برای سفارش لوله پلی‌اتیلن غیر استاندارد به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما