تولید لوله کاروگیت در رنگ های متنوع

لوله کاروگیت چیست؟ لوله ي كاروگيت (Corrugated pipe) يكي از پركاربردترين لوله هاي دوجداره مي باشد كه در صنايع مختلف كاربرد هاي زيادي پيدا كرده است. از لحاظ ساختاري، اين لوله از پلي اتيلن تهيه و توليد مي شود و به جهت ساختار منحصر به فرد و ويژگي هاي خاصي كه دارد،امروزه تولید لوله کاروگیت بسیار گسترش یافته است. نکته ی جالب توجه پیرامون ظاهر این لوله این است که سطح خارجی آن به شکل مارپیچ و شیاردار است، در صورتی که داخل لوله کاملا صاف و صیقلی می باشد. به گونه ای که راه مناسبی برای عبور انواع سیالات و سایر فاضلاب ها فراهم می کند.

تولید لوله کاروگیت در رنگ های متنوع

انواع رنگ بندی لوله گاروگیت

انواع رنگ بندی لوله گاروگیت

لوله های کاروگیت در رنگ های متفاوتی موجودند اما امروزه این لوله ها با سطح داخلی زرد و سطح خارجی سیاه رنگ در کوچه و خیابان رویت می شوند. در واقع این لوله های زرد و سیاه شیوع بیشتری دارد. تا حدودی لوله های دارای سطح داخلی به رنگ قرمز نیز دیده می شوند.

پرفروش ترین انواع لوله کاروگیت در کشور

پرفروش ترین انواع لوله کاروگیت در کشور

لوله های کاروگیت بسته به ضخامت شان انواع مختلفی دارند. به دلیل تنوعی که در انواع این لوله وجود دارد، لیست قیمت لوله کاروگیت نیز به همان میزان متفاوت است. به طور کلی امروزه این لوله ها به سب کاربرد گسترده ای که پیدا کرده اند، همه ی انواع آن جز پرفروش ترین محصولات روز کشور می باشند.

جهت خریداری این لوله ها، باید مولفه های زیادی را در نظر گرفت از جمله نوع کاربرد، کیفیت لوله ی مورد نیاز و … . قیمت این لوله ها نیز به سادگی در سایت های فروش آن ها قابل دست یابی است.   

مزیت های استفاده از لوله کاروگیت

مزیت های استفاده از لوله کاروگیتاز جمله مزایای استفاده از لوله ی کاروگیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن بسیار کمتر نسبت به لوله های فولادی و چدنی و… آن دارد.
  • دارای عمر طولانی ای است.
  • در برابر اشعه ی uv ، حمله ی انواع موجودات (جوندگان)، مواد اسیدی و بازی، نمک ها، دماهای کمتر از 50 درجه ی سانتی گراد و… بسیار مقاوم است.
  • نصب و استفاده آسان از آن
  • حمل و جا به جایی راحت
  • امکان گسترش دادن آن و انواع اتصالات را به مصرف کننده می دهد.
  • و …

تفاوت انواع لوله کاروگیت در چیست؟

تفاوت انواع لوله کاروگیت در چیست؟لوله های کاروگیت به لحاظ فشار بار خارجی ای که می توانند متحمل شوند، به سه بخش تقسیم می گردند. ( 16/64/31.5 کیلونیوتون ) در واقع میزان مقاومت لوله های کاروگیت بسته به میزان فشار خارجی ای است که لوله می تواند تحمل کند.

هم چنین لوله های کاروگیت در دو مدل لوله ی کاروگیت و لوله ی اسپیرال کاروگیت وجود دارد که در سایزهای مختلفی تولید می گردند. تنها تفاوت این لوله ها هم فقط و فقط در روش تولید آن هاست.

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین لوله های کاروگیت، لوله های کاروگیت فاضلابی می باشد. برای منتقل کردن سیالات و پساب های فاضلابی و صنعتی از این لوله ها استفاده می گردد. به دلیل کاربرد گسترده ی این لوله ها در صنایع، واضح است که تولید و فروش لوله کاروگیت فاضلابی می تواند کسب و کار خوبی را در بازار ایران برای افراد فراهم آورد.

تولید لوله کاروگیت در کیفیت های مختلف

تولید لوله کاروگیت در کیفیت های مختلفدر عصر امروز در همه ی جای دنیا به دلیل کابرد گسترده و مزایایی که پیش تر برای لوله های کاروگیت ذکر شد، تعداد شرکت های تولید کننده ی این لوله ها با کیفیت های گوناگون به طور چشم گیری در حال افزایش است. از جمله مهم ترین این شرکت ها، می توان به کارخانه تولید لوله کاروگیت اصفهان اشاره کرد. این کارخانه برای انواع لوله های کاروگیتی که تولید می کند، قیمتی را بر اساس کیفیت های مختلف نیز ارایه داده است. به طوری که لیست انواع کاروگیت براساس کیفیت و قیمت های آن پیش از خرید به راحتی قابل دست یابی است.

گفتنی است که پس از تولید لوله ی کاروگیت، برای سنجیدن آن همواره آزمون هایی در نظر گرفته می شود. برخی از این آزمون ها عبارت اند از:

  • آب بندی
  • مقاومت حلقوی کوتاه مدت
  • اندازه گیری دوده ی تولید شده
  • و …

که هر کدام از این آزمون ها بر اساس استاندارد های جهانی خاصی تعیین شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما