تولیدکنندگان لوله کاروگیت تهران

لوله های کاروگیت قیمت های متفاوتی دارند و هر کارخانه تولید لوله کارگیت با توجه به خط تولید خود دارای وزن متفاوتی است که استاندارد تولید لوله از آن است. هرچه خط تولید پیشرفته تر باشد وزن لوله تولید کمتر خواهد بود . استانداردها و مقاومت در برابر تورید باید استاندارد باشد. از این رو شرکت ما از تولیدکنندگان لوله کاروگیت تهران می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.

تولیدکنندگان لوله کاروگیت تهران

کیفیت انواع لوله کاروگیت تهران

کیفیت انواع لوله کاروگیت تهران

در گروه تولیدی روتن گران پارسه ، لوله های کاروگیت زیر بسته به وزن لوله های تولیدی در اندازه های 110 میلی متر و 2400 میلی متر تولید و عرضه می شوند. توجه داشته باشید که لوله کاروژیت ساخت شرکت Rotengaran Parseh به صورت رایگان در ایران حمل می شود. لوله های کاروگیت در سه نوع فشار حلقوی 16 کیلو نیوتن ، 5/31 کیلو نیوتن و 64 کیلو نیوتن تولید می شوند که به اختصار SN 4 / SN 8 نامیده می شوند و در اندازه ها و گشتاورهای مختلف با توجه به وزن هر لوله کاروگیت تولید می شوند.

همانطور که گفته شد ، لوله های راه راه در سه فشار کاری و به صورت SN 4 -SN 8 تولید می شوند که بیشتر در دو نوع اول استفاده می شود. توجه داشته باشید که در لوله های راه راه ، وزن لوله در مقاومت لوله اهمیت چندانی نخواهد داشت و ابعاد مهم هستند و همچنین لوله دو جداره کاروگیت باید بتواند حداقل فشار 31.5 کیلو نیوتن را در آزمایشگاه تحمل کند.

استانداردهای زیر برای لوله دو جداره کاروگیت یک جدول وزنی را به عنوان مرجع برای مواد اولیه ایرانی و خط تولید لوله دو جداره کاروگیت معتبر تعریف می کند. در هنگام خرید لوله دو جداره کاروگیت ، به نتایج آزمایش لوله توجه کنید و تولید کننده لوله کاروگیت باید به آزمایشگاه لوله دو جداره کاروگیت مجهز باشد.

لوله های موجدار پلی اتیلن در برابر خوردگی بسیار مقاوم دارند زیرا از پلی اتیلن ساخته شده اند. حداقل مدت تخمین زده شده برای این لوله ها بییش از 50 سال است ، اما می توان بیش از 100 سال هم از این لوله ها استفاده مدوام کرد. لوله های دو جداره کاروگیت آب زیرزمینی یا خاک را آلوده نمی کنند زیرا در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و با گذشت زمان سوراخ نمی شوند.

انواع لوله های کاروگیت همچنین در برابر زلزله مقاوم هستند و به دلیل زلزله نمی شکنند. از لوله های کاروگیت برای انتقال فاضلاب صنعتی و شهری و همچنین مایعات معتبر با فشار داخلی 2 برابر استفاده می شود. به منظور شستشو و تمیز كردن داخل لوله های فاضلاب ، هر از گاهی داخل لوله ها را آب می دهند و شستشو می دهند. لوله های راه راه پلی اتیلن لوله هایی با مقاومت حلقه متفاوت هستند.

لوله های کاروگیت به روش قالب گیری شده با فشار اکسترودر در قالب تولید می شوند. لایه داخلی لوله های راه راه یکپارچه است و از قالب تزریق استفاده می شود ، لایه بیرونی به صورت حلقه های چرخان با هر تلاقی حلقه و یک حلقه کامل است ، در حالی که در لوله مارپیچی موج دار ، حلقه های لوله از هم فاصله دارند.

شکل مارپیچی مشخصی دارد. لوله های کاروگیت در فشارهای 16 کیلو نیوتن ، 31.5 کیلو نیوتن و 64 کیلو نیوتن تولید و عرضه می شوند. رنگ داخلی لوله های راه راه و مارپیچی معمولاً به صورت رنگ روشن تولید می شود.رنگ روشن درون لوله های راه راه باعث می شود تا پیمانکاران بتوانند به راحتی در متر یا فیلم درون لوله فیلم تهیه کنند. لوله های کاروگیت در شاخه های 6 متری با و بدون کوپلر تولید می شوند.

بازار فروش لوله کاروگیت تهران ارزان

بازار فروش لوله کاروگیت تهران ارزان

بازار فروش لوله کاروگیت تهران ارزان با رشد خوبی همراه است به طوری که قیمت و کیفیت بالایی داشته و توانسته رشد فروش خود را نیز بالا ببرد به طوری که حتی به کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی نیز صادر می گردد. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی این محصول می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما