تولیدکننده لوله پلی اتیلن گازی باکیفیت

تولیدکننده لوله پلی اتیلن گازی به صورت گسترده تولیدات خود را افزایش می دهد و در عین حال کیفیت را حفظ می‌کند زیرا این محصول، به عنوان یکی از محصولات صادراتی به حساب می‌آید که برای تثبیت جایگاه خود در بازار باید بتواند با رقیبان موجود رقابت کند. علاوه بر آن تولید کنندگان برای دسترسی مستقیم مصرف کننده و این محصول به صورت بدون واسطه از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام به فروش می کنند.

تولیدکننده لوله پلی اتیلن گازی باکیفیت

مراحل تولید انواع لوله پلی اتیلن

مراحل تولید انواع لوله پلی اتیلن

در این قسمت مراحل تولید انواع لوله پلی اتیلن را شرح می دهیم و از شما می خواهیم ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

  • به روش اکسیژن تولید می‌شود که مواد اولیه با گرانول به داخل دستگاه اکسترودر وارد شده و به وسیله حرارت ذوب می شود بعد مواد ذوب شده در ماردون به جلو رانده می شود و وارد قالب می شود.
  • در مرحله بعد مواد پخته شده از قالب کالیبراتور خارج شده و بعد از عبور از آن در تانک وکیوم مناسب شکل داده می شود و سطح لوله با خروج از کالیبراتور به وسیله لایه‌ از جریان سرد خنک می شود.
  • سپس حرارت بالا مذاب اتیلن با خروج از قالب در تانک های خنک کننده قرار داده می شود که به تدریج از درون تانک کشیده شده و به وسیله دستگاه مارک سن مشخصات مربوط به آن از جمله تاریخ تولید علامت استاندارد و غیره بر روی آن درج می شود.
  • تمامی این مراحل توسط دستگاه اتوماتیک کنترل می شود که کیفیت را بالا خواهد برد و تحت شرایط استاندارد می باشد.
  • مراحل فوق به نظر متخصصین انجام می‌شود که قبل از توزیع آن تمامی محصولات چک می شود تا در صورت وجود مشکل آن را برطرف کند.
  • تولید و قالب زنی توسط دستگاه‌ها و قالب‌های مختلف در ابعاد و سایزهای گوناگون انجام می‌شود.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن گازی

مرکز خرید لوله پلی اتیلن گازی

عرضه لوله پلی اتیلن اصل از طریق فروشگاه های سراسر کشور در ابعاد و سایز های مختلف به فروش می رسد که اگر قصد خرید آنلاین دارید می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر اقدام به خرید کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید محصول نیز در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به تمامی نقاط ایران ارسال خواهد شد.

به علت وجود نوسانات بازار قیمت دقیق را در این قسمت درج نمی‌کنیم اما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در پل های ارتباطی ما می باشد با همکاران ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید. پاسخگویی و ارائه خدمات به صورت تمام وقت و همه روزه انجام می‌شود تا رضایت شما مشتریان عزیز به دست آید و از اهداف اصلی ما می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما