بازار پخش لوله پلی اتیلن صنعتی

در بازار پخش لوله پلی اتیلن صنعتی این محصول در کیفیت های بالا و قیمت های مناسبی ارائه می شود چون بدون واسطه و عمده در دسترس مشتریان قرار می گیرد. خریدار نیز می تواند آن را در کیفیت های تضمینی تهیه کند و از قیمت های باصرفه نیز بهره مند شود.

بازار پخش لوله پلی اتیلن صنعتی

همه چیز درباره لوله پلی اتیلن صنعتی

همه چیز درباره لوله پلی اتیلن صنعتی

لوله پلی اتیلن ضخیم صنعتی مقاومت بالایی در برابر خوردگی و مواد شیمیایی داشته و خاصیت ضد زنگ زدگی, ضد پوسیدگی, ضد خمیدگی، ضد خوردگی دارد و رشد بیولوژیکی را پشتیبانی نمی کند. مقاومت شیمیایی فوق العاده ای دارد و ماده انتخابی برای بسیاری از محیط های شیمیایی خشن است.

مقاومت بالایی در برابر خستگی و انعطاف پذیری دارد و می تواند به شعاع حدود 30 برابر قطر اسمی لوله یا کمتر خم شود. این امر بسیاری از اتصالات مورد نیاز برای تغییر در سیستم های لوله کشی را حذف می کند و همچنین باعث آسان شدن نصب می شود.

مزایای زیادی در ساخت و ساز ها دارد و از وزن سبک و خواص انعطاف پذیری خوبی برخوردار است، اتصالات کاملاً مهار شده بدون نشتی، روش های نصب منحصر به فرد و مقرون به صرفه را امکان پذیر می کند که با مواد جایگزین عملی نیستند. می تواند ساخت و ساز را تا حد زیادی ساده کند و در زمان و هزینه قابل توجهی در بسیاری از تاسیسات صرفه جویی کند.

مشخصات کامل لوله پلی اتیلن صنعتی

مشخصات کامل لوله پلی اتیلن صنعتی

مشخصات لوله پلی اتیلن صنعتی شامل موارد زیر است:

  • لوله پلی اتیلن دارای مقاومت بالا در برابر نور خورشید, ضربه و شکست است.
  • عدم تأثیرپذیری از حرکات زمین مانند رانش زمین، زلزله و غیره.
  • به اتصالات کمتری برای اتصال نیاز دارند زیرا الاستیک هستند و در بسیاری از جاها به اتصالات نیاز ندارند. زیرا لوله های پلی اتیلن قابل خم شدن هستند و شعاع آن ها 20 برابر قطر بیرونی آن است. که نوع دیگر لوله این مزیت را ندارد.
  • لوله پلی اتیلن را می توان در برابر 12 کلاس فشار مختلف از 2.5 بار تا 32 بار مقاوم تولید کرد.
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی دارد و تحت تأثیر خوردگی، پوسیدگی و سایش قرار نمی گیرد.
  • ضد نشت کامل, بدون ترک, بدون شکستگی, کاربرد ایمن در سطوح نامنظم مانند دریا، معابر دریاچه رودخانه در محل هایی که پریزها و غیره وجود دارد از مزیت های آن است.
  • در دسترس بودن به بیش از یک روش اتصال (جوشکاری لب به لب، جوشکاری فیوژن الکتریکی، سوکت های فشاری و غیره)
  • داشتن سطح داخلی کاملاً صاف که باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه کلی خط و هزینه خدمات می شود.

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن صنعتی

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن صنعتی

فروشگاه عرضه لوله پلی اتیلن صنعتی انواع این محصول را به صورت عمده و بدون واسطه عرضه نموده و نیاز تمامی مشتریان را به طور کامل پوشش می دهد.

لوله پلی اتیلن قزوین صنعتی دوام بالایی دارد و نصب آن به دلیل خواص فیزیکی لوله، اتصالات بدون نشتی و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری, مقرون به صرفه بوده و دارای مزایای طولانی مدت است. عمر مفید لوله پلی اتیلن قم را به طور محافظه کارانه 50 تا 100 سال تخمین می زند، مشروط بر اینکه این سیستم به درستی طراحی، نصب و راه اندازی شده باشد و مطابق با رویه تولید کننده و توصیه های سازنده باشد.

از نظر هیدرولیکی کارامد است سطح داخلی لوله پلی اتیلن فاقد هرگونه زبری است که آن را در دسته «لوله صاف» قرار می دهد، دسته ای که منجر به کمترین مقاومت در برابر جریان سیال می شود. مقاومت بالایی در برابر دما دارد که محدوده دمای عملیاتی معمول لوله پلی اتیلن از 0 درجه فارنهایت تا 140 درجه فارنهایت برای سرویس تحت فشار است. با این حال، برای کاربردهای بدون فشار و خاص، این ماده می‌تواند به راحتی دماهای بسیار پایین‌تری را تحمل کند (مثلاً تا -40 درجه فارنهایت و پایین‌تر) و موادی با فرمول خاص در آن وجود دارند که می‌توانند دمای تا حدودی بالاتری را ارائه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما