بازار فروش لوله کاروگیت سنندج

لوله کاروگیت سسندج یکی از انواع لوله های پلیمری است که به لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی هم معروف است. سطح بیرونی لوله اسپیرال (مارپیچی) و سطح داخلی آن صاف است. اصلی ترین وظیفه این لوله ها انتقال سیالات است. داخل لوله کاروگیت سنندج، فشار بار مهم نیست چون سیالات در حال عبور از لوله ها دارای فشار بار داخلی نیستند، ولی سطح بیرونی تمام فشار های وارده را تحمل می کند. به همین دلیل سطح بیرون را مارپیچی می کنند زیرا استحکام لوله را در مقابل فشار افزایش می دهد.

بازار فروش لوله کاروگیت سنندج

3 ویژگی مهم لوله کاروگیت مخابراتی

3 ویژگی مهم لوله کاروگیت مخابراتی

فیبرهای نوری و کابل های مخابراتی باید درون غلاف پوششی قرار بگیرند تا علاوه بر پیشگیری از پوسیدگی، در معرض آسیب جوندگان قرار نگیرند. از این جهت باید از لوله کاروگیت مخابراتی که غالبا دارای قطر 110 میلیمتر است، استفاده کرد. قبل از اینکه لوله پلیکا به علت بالا رفتن قیمت افزودنی های آن دچار افزایش قیمت شود، غالبا برای پوشش کابلهای مخابرات کاربرد داشت. ولی در حال حاضر چون که قیمت لوله کاروگیت مخابراتی که تمامی مواد اولیه آن در شرکت های پتروشیمی ایران تهیه و تولید می شود از قیمت لوله پلیکای مخابراتی ارزان تر است.

مقاومت بالا در برابر خوردگی، طول عمر حداقل 50 سال، ضریب اصطکاک پایین و عدم تشکیل رسوب در لوله، انعطاف پذیری و چکش ‌خواری بالا، وزن سبک و حمل آسان نصب و اتصال آسان، تولید در قطرهای بسیار بالا

نکاتی مهم هنگام خرید لوله کاروگیت

لوله کاروگیت که نوعی لوله پلیمری است به دو دسته لوله کاروگیت معمولی و کاروگیت اسپیرال تقسیم می شود. در تولید لوله های کاروگیت معمولی مواد پلیمری قالب گیری و پرس می شوند ولی تولید لوله های کاروگیت اسپیرال با دستگاه اکسترود انجام می شود و بعد از کوئنچ کردن و خنک سازی به حالت حلقه ای یا مارپیچی در می آیند. بعد این حلقه ها را به هم می چسبانند و بخش زرد رنگ یا آبی رنگ به آنها اضافه می شود. جدار داخلی این لوله می تواند از جنس فولاد یا پلی اتیلن سنگین باشد.

لوله کاروگیت در دو نوع سوکت دار و ساده و در سایز های زیر تولید می شوند. لوله های شرکت های تولید کننده در طول 6 و 12 متری عرضه می شوند:

200 میلی متر، 250 میلی متر، 300 میلی متر، 315 میلی متر، 400 میلی متر، 500 میلی متر، 600 میلی متر، 800 میلی متر.

بر اساس استاندارد Din 8061 ، لوله کاروگیت در دامنه 12>ph>2 استفاده می شوند. البته باید برای انتقال مواد شیمیایی، آن را با جدول مقاومت شیمیایی مقایسه کرد.

بر اساس استاندارد DIN EN 476، لوله های دوجداره کاروگیت پلی اتیلنی تا 35+ درجه سانتی گراد مقاومت بار حرارتی دارند و جهت حمل و نقل و جابجایی محدوده مجاز بین 30- درجه تا 40+ درجه سانتی گراد و برای خواباندن لوله ها و جریان نصب، محدوده دمایی مجاز بین 30- درجه تا 40+ درجه سانتیگراد است.

بر اساس روش DIN 19534 PART 2 ) DARMSTADT ) و برای اندازه گیری مقدار سائیدگی انواع لوله ها اول لوله ها با مخلوط ماسه و آب پر و بعد تحت تکان های شدید در تعداد دفعات بالا قرار می گیرد.

در پایان مقدار مواد سائیده شده اندازه گیری و برای انواع لوله ها محاسبه می شود.

مقاومت در برابر ساییدگی: این آزمایش، سائیدگی خیلی کمی را برای لوله دوجداره پلی اتیلن نشان می دهد. برای مثال در تعداد سیکل 400000 میزان سائیدگی برای لوله دوجداره پلی اتیلن mm 0/3 و برای لوله های 6GRP تا 8 برابر این عدد می باشد.

لوله‌های کاروگیت دارای شیاری های موازی و خط الراس هایی روی سطوح خود هستند و در سطح داخلی برای صاف و صیقلی بودن و جلوگیری از خوردگی توسط مواد شیمیایی با مستربچ پوشانده می شوند.

استاندارد جهانی لوله و اتصالات پلی اتیلن به شماره DIN 16961 ، استانداردی است در مورد مقاومت حلقوی لوله کاروگیت در کاربردهای بلندمدت. این استاندارد برای لوله های دفنی که فشار زیادی به آنها وارد می شود طراحی شده است. استاندارد شماره ISO 9969 برای بررسی روش های تست فشار حلقوی لوله در کوتاه مدت استفاده می شود. همچنین انعطاف پذیری حلقوی لوله کاروگیت در استاندارد EN 1446 شرح داده شده است؛ طبق این منبع، تغییرات دیواره لوله کاروگیت در برابر تنش، ضربه، کشش، فشار و خمیدگی مورد بررسی قرار می گیرد و اگر لوله پلی اتیلن دوجداره بتواند پس از استرس محیط دوباره به شکل اولیه خود برگردد، شرایط ایده آل و استانداری دارد. آزمون های کنترل کیفیت و روش انجام آنها برای لوله کاروگیت در استاندارد EN 13476 مشخص شده اند.

لوله کاروگیت فاضلاب چه کاربرد هایی دارد

لوله کاروگیت فاضلاب چه کاربرد هایی دارد

لوله کاروگیت با ظاهری مارپیچ و سطح داخلی صاف و صیقلی در کارخانه لوله های پلی اتیلن دوجداره در سایزهای مختلف تولید می شود. مشخصات فنی و کیفیت لوله کاروگیت مطابق با استاندار INSO9116-3 و DIN16961-2 می باشد که بر طبق آن کاروگیت نباید با مواد دیگری به غیر از گرانول، پودر و عناصر نام برده در استاندارد ترکیب شود. همینطور بقیه آزمون‌های مربوط به مشخصات کیفیت محصول باید مطابق استاندارد EN13476 باشد. لوله های کاروگیت بر اساس استاندارد آزمون های لوله های پلی اتیلن دوجداره تولید می شوند. در ایران بر اساس تاکید همه بازرسان، مقاومت مکانیکی لوله کاروگیت(حداقل فشار حلقوی به لوله کاروگیت) تولیدی هر شرکت در مرحله اول باید دارای مقاومت مکانیکی 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع باشد.

کاربرد این لو له ها: سیستم‌ زهکشی، تصفیه آب، مخازن مایعات و اسید، سیستم‌ انتقال آب منهول (معابر آدم ‌رو)، سیستم‌ آبیاری انتقال فاضلاب‌ شهری، سیستم ‌انتقال آب باران، شبکه‌ جمع آوری آب های سطحی شهری و آب باران برای تصفیه مجدد در آبیاری و مناطق صنعتی و کشاورزی، سیستم‌ انتقال مواد صنعتی، مانند اسیدها، بازها، نمک‌ ها، ساخت ظروف جهت حمل و ذخیره مایعات مواد شیمیایی و غیره.

توضیحی مختصر درباره لوله کاروگیت سنندج

این لوله با نام های دیگری مانند لوله پلی اتیلن فاضلابی شیار دار، لوله آکاردئونی و لوله خرطومی فاضلاب نیز معروف است.

اتصال لوله کاروگیت از راه های زیر انجام می شود:

اتصال با واشر و کوپلر ساده: ساده ترین نوع اتصال این لوله ها

اتصال کوپلر موفه دار: نسبت به روش قبل ارزان تر است اما سبب پائین آمدن فشار در لوله می شود.

اتصال با کمربند و واشر: جهت اتصال لوله ها در سایزهای مختلف

اتصال توسط جوش الکتروفیوژن

اندازه های مختلف لوله کاروگیت کاربردها و مصارف مختلفی دارند، برای مثال،

لوله کاروگیت ۱۱۰ و ۱۲۵ میلی متر برای فاضلاب خانگی، غلاف دور کابل برق

لوله کاروگیت 160 میلی متر برای فاضلاب‌ شهری، لوله زهکشی، ایجاد پل های محلی کوچک

لوله کاروگیت 200 میلی متر برای شبکه فاضلاب و زهکشی، غلاف دور لوله

لوله کاروگیت 250 میلی متر برای سیستم فاضلاب و زهکشی

لوله کاروگیت 315 و لوله کاروگیت 400 میلی متر، فاضلاب شهری و بیمارستان ها، لوله‌ زهکشی

لوله کاروگیت 500 میلی متر، فاضلاب‌ شهری، جمع آوری آب های سطحی

لوله کاروگیت 1600 میلی متر برای شبکه‌ فاضلاب و آب های سطحی منهول (معابر آدم رو)

لوله کاروگیت ۸۰۰ و لوله کاروگیت ‍۱۰۰۰ میلی متر برای شبکه فاضلاب منهول (معابر‌ آدم‌ رو)، لوله‌ زهکشی انتقال آب رودخانه

لوله‌های کاروگیت را بر مبنای قطر دهانه داخلی نام گذاری کرده اند. قطر خارجی لوله کاروگیت بستگی به مقاومت مکانیکی یا رینگ استیفنس دارد که در سه کلاس ۱۶ ، ۳۱٫۵ و ۶۴ کیلو نیوتن بر متر مربع تولید و مورد بازرسی قرار می گیرد.

سایزبندی لوله‌های کاروگیت ساخت کارخانه های ایران عبارتند از:

۱۱۰ میلی‌متر , ۱۲۵ میلی‌متر , ۱۶۰ میلی‌متر , ۲۰۰ میلی‌متر , ۳۰۰ میلی‌متر ,۳۱۵ میلی‌متر , ۴۰۰ میلی‌متر ,۵۰۰ میلی‌متر , ۶۰۰ میلی‌متر , ۷۰۰ میلی‌متر , ۸۰۰ میلی‌متر , ۱۰۰۰ میلی‌متر , ۱۲۰۰ میلی‌متر , ۱۴۰۰ میلی‌متر , ۱۶۰۰ میلی‌متر , ۱۸۰۰ میلی‌متر , ۲۴۰۰ میلی‌متر , ۲۵۰۰ میلی‌متر , ۳۰۰۰ میلی‌متر

لوله کاروگیت فاضلاب از اندازه ۱۲۰۰ به بالا به شکل لوله پلی اتیلن اسپیرال و یا لوله پلی اتیلن فاضلابی کورتیوب تهیه می شود. لوله پلی اتیلن فاضلاب در سایز ۳۰۰۰ میلیمتر فقط بصورت لوله پلی اتیلن دوجداره اسپیرال و کورتیوب تهیه می شود. لوله های اسپیرال با مواد PE80 ، PE100 قابل تهیه هستند. شرکت های تولید کننده با کیفیت انواع لوله پلی اتیلن از سایز ۱۱۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر در ایران به صورت فعال به تولید این محصول کاربردی مشغول هستند.

توزیع بی واسطه لوله کاروگیت سنندج

توزیع بی واسطه لوله کاروگیت سنندج با توجه به نیاز روز افزون کشور به لوله کاروگیت برای طرحهای فاضلاب شهری، گروههای صنعتی با تولید لوله و اتصلات پلیمری اقدام به تاسیس شرکتهایی برای ساخت لوله های کاروگیت در استان های مختلف تحت نام ها و برندهای گوناگون نموده اند که امید است، نیازهای طرح های و پروژه های عمرانی کشور در این مورد برطرف گردد. لیست قیمت لوله کاروگیت را با ارتباط از طریق فکس، تلفن، شبکه های اجتماعی و یا سایت های اینترنتی مراکز فروش این کالا دریافت کنید. مثلا قیمت لوله کاروگیت 1200 یا لوله کاروگیت 20 اینچ را بر اساس نیاز موردی خود با تلفن از مرکز فروش دریافت و سپس اقدام به سفارش و خرید کنید.

قیمت لوله کاروگیت با توجه به فاکتورهای مختلف مشخص می شود. از مهمترین عوامل مؤثر در مشخص شدن قیمت لوله کاروگیت می توان به موارد زیر اشاره کرد: طول لوله، قطر لوله و ابعاد لوله، کاربری لوله کاروگیت، ضخامت دیواره آن و نوع مواد اولیه پلی اتیلن که در ساخت استفاده شده است. تمام این فاکتورهای برای تعیین قیمت لوله کاروگیت در اندازه های مختلف تأثیر خواهد داشت و شما با دادن اطلاعات لوله موردنیاز خود با توجه به این فاکتورها قیمت کالای موردنیاز خود را از مراکز فروش و کارشناسان آنها دریافت می کنید و سپس برای خرید مایحتاج خود از این محصول اقدام به عمل می آورید.

سفارش عمده لوله کاروگیت سنندج

با وجود اینکه لوله کاروگیت به عنوان یک کالای پرفروش مشخص شده است با اطمینان می توان گفت که برای قیمت فروش آن نیز هزینه در نظر گرفته شده که می‌ توان گفت این هزینه بر اساس نوسانات بازار کم و زیاد می‌ شود. حال بهتر است بدانید با وجود اینکه این لوله ها بر اساس میزان باری که قرار است تحمل کنند تهیه می شوند دارای قیمت های متفاوتی هستند. هزینه حمل و نقل لوله ها نیز در قیمت آنها تأثیر بسیار زیادی دارد، چون ممکن است از محل تولید که کارخانه تولید لوله ها است تا محلی که مشتری خرید می کند، فاصله زیادی باشد که قیمت حمل و نقل آن بر قیمت اصلی لوله ها محاسبه می شود. هر زمان تمایل داشته باشید که به طور دقیق از قیمت روز این لوله ها اطلاعات دریافت کنید، پیشنهاد می شود به مشاوران فروش این کالا در فروشگاه های و مراکز فروش سراسر کشور مراجعه کنید.

برای خرید لوله کاروگیت با قیمت مناسب تر از فروشندگان این کالا می توانید با شماره تلفن، فاکس یا سایت اینترنتی فروش آنها ارتباط بگیرید.

لوله کاروگیت بر مبنای میزان فشاری که باید به صورت ثقلی تحمل کند، اندازه یا قطر دهانه و متراژی که از طرف خریدار سفارش داده می شود، ممکن است دارای قیمت‌های متفاوتی باشد. برای نمونه مشخص می شود، قیمت لوله کاروگیت سایز 1000 با سایز 300 یا 250 بسیار متفاوت است. همینطور در محاسبه قیمت لوله های فاضلابی کاروگیت هزینه حمل و نقل و باربری را نیز باید در تعیین قیمت مورد توجه قرار داد.

بازار خرید لوله کاروگیت سنندج

بازار خرید لوله کاروگیت سنندج آخرین تغییرات قیمت روز لوله کاروگیت در بازار خرید لوله کاروگیت در سایت های فروش این محصول ثبت می گردد. تا مشتریان از قیمت این لوله ها با مشخصات مختلف اطلاع پیدا کنند و اقدام به خرید نمایند. به طور کلی این مدل از لوله ها نسب به سایر لوله های سرامیکی، بتونی و فلزی قیمت مناسب تر و کم تری دارند. قیمت لوله های کاروگیت با توجه به نوع استفاده، اندازه و فشاری که باید تحمل کنند متفاوت است ولی به طور کلی قیمت های آن ها از متری ۱۲ هزار تومان تا متری ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متغیر است. جهت خرید لوله غلاف کابلهای مخابراتی و فیبرهای نوری می توانید با شرکت های تولید کننده تماس بگیرید و هماهنگ شوید.

قیمت لوله کاروگیت بر حسب واحد وزن لوله هم مشخص می شود. طول شاخه لوله، قطر و وزن در قیمت این محصول نقش تعیین کننده دارد. هر چه لوله کاروگیت از مواد با کیفیت تر و تحت شرایط استاندارد تهیه شده باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. همینطور برای مشخص کردن قیمت لوله کاروگیت باید نوع کاربری و محل نصب کاملا مشخص باشد. نقشه کامل از پروژه اجرایی برای این لوله ها می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد. تا در کل طرح مشخص باشد که چه تعداد لوله با چه سایز و قطر و نوعی نیاز است تا برای کل پروژه این لوله ها تهیه گردد. و از این لحاظ قیمت آن هم به صورت عمده حساب خواهد شد و برای خریدار به صرفه تر هم خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما