بازار فروش لوله کاروگیت سبک

با توجه به این که لوله کاروگیت در صنعت و شهر سازی کاربرد دارد بازار فروش این مدل لوله کاروگیت سبک نیز از جمله بازار های پر طرفدار می باشد. و ما نیز برای رفاه حال شما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خدمات بسیار ارزنده ای را به شما عزیزان ارائه دهیم به همین منظور اقدام به فروش انواع لوله کاروگیت در سایز های مختلف پرداخته ایم.

بازار فروش لوله کاروگیت سبک

همه چیز درباره تولید لوله کاروگیت

همه چیز درباره تولید لوله کاروگیت

لوله کاروگیت حالت فنری شکل دارد و به رنگ سیاه است که دارای جداره خارجی می باشد و ساختار آن تشکیل شده است از مجموعه ای از ردیف ها و شیار ها هستند. جنس لوله کاروگیت می تواند هم از فولاد و هم پلاستیک هایی از جمله پلی اتیلن و پی وی سی باشد.

در تولید لوله های کاروگیت سیستم خودکار کنترل وجود دارد که احتمال هر خطا را در خط تولید به صفر می زساند.

البته لازم به ذکر است لوله کاروگیت پلی اتیلن در استفاده های شهری و جاده ای کاربرد بیشتری دارد چرا که نسبت به دیگر انواع لوله مزایای بسیاری دارد.

لوله های کاروگیت نیز دارای دو نوع پوشش دار و بدون پوشش هستند که پوشش دار آن ها از پوششی از جنس الیاف هستند.

کاربرد لوله های کاروگیت بسیار زیاد است به عنوان مثال از این دوره ها برای کابل ها و سیم‌های برق استفاده می‌شود در ساخت پل ها و همچنین محافظ شیرآلات نیز کاربرد دارد از طرفی برای انتقال آب و فاضلاب نیز استفاده می شود همچنین می توان فاضلاب های صنعتی و عفونی را نیز با استفاده از این لوله ها هدایت نمود.

لوله های کاروگیت به دلیل ساختاری که دارند دارای انعطاف پذیری بالا و استحکام بسیار مناسبی می باشد و همچنین سبک و قابل حمل است که این ویژگی ها باعث می شود که طرفداران بسیار زیادی داشته باشند و استفاده بسیاری در صنعت داشته باشد.

شیار دار بودن لوله کاروگیت باعث شده است تا این لوله در برابر فشار ها و ضربه ها مقاومت داشته باشد. داخل لوله کاروگیت سطح ایستا و بدون شیار می باشد به همین دلیل جریان مایع در آن بدون اصطکاک انجام می شود و به راحتی برای لوله گذاری ها می توان استفاده کرد.

داخل لوله کاروگیت اصطکاک بسیار پایینی دارد به همین دلیل در لوله رسوب ایجاد نمی شود و انتقال آب بسیار عالی صورت می گیرد.

لوله های کاروگیت طول عمر بالایی دارند و و می توان از پنجاه تا صد سال از آن ها استفاده کرد.

در تولید لوله های کاروگیت مواد اولیه طی فرایند استروژن در حرارت بالا ذوب می شود و پلی اتیلن ذوب شده در داخل محفظه به شکل لوله در می آیند هم چنین برای حلقه های سطح خارجی لوله در خلا و با استفاده از قالب های دوار ایجاد می شود.

صادرات انواع لوله کاروگیت سبک

صادرات انواع لوله کاروگیت سبک

مرکز ما به عنوان برترین مرکز صادرات انواع لوله کاروگیت سبک این افتخار را دارد که برای مصرف کنندگان خود بهترین امکانات را برای خرید لوله در هر کجای کشور عزیزمان ایران هستند فراهم کند و شما عزیزان بتوانید فقط با مراجعه به سایت ما هر نوع از لوله کاروگیت در سایز ها مختلف را سفارش دهید و محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما