بازار خرید لوله پلی اتیلن قطره ای

فروش لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای تحت فشار در تمامی مراکز فروش در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. مشتریان با توجه به نوع برندی که انتخاب می کنند می توانند این محصول را به روش های زیر تهیه کنند. از این لوله برای آبیاری گیاهان و درختان در زمین های کشاورزی و باغ های مختلف استفاده می شود. این نوع لوله قطر کوچکی دارد و دارای سوراخ های کوچکی برای آبیاری در فواصل زمانی معین می باشد. از این رو بازار خرید لوله پلی اتیلن قطره ای با رشد خوبی همراه است که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

بازار خرید لوله پلی اتیلن قطره ای

راهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن قطره ای

راهنمای انتخاب لوله پلی اتیلن قطره ای

لوله های آبیاری قطره ای پلی اتیلن دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. این محصول برای آبیاری گیاهان و درختان باغات و زمین های زراعی می باشد. مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر ضربه، دوام بالا، نصب آسان و … از ویژگی های این لوله پلی اتیلن می باشد. این لوله ها در مصرف آب صرفه جویی می کنند که توجه کشاورزان و باغداران را به خود جلب می کند.

از آنجایی که لوله های پلی اتیلن کاربردهای صنعتی و ساختمانی زیادی در اندازه ها و فشارهای کاری مختلف دارند، راهنمای خرید لوله پلی اتیلن را برای شما آماده کرده ایم. از زمان کشف پلی اتیلن در سال 1933، پلی اتیلن (PE) به یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین مواد ترموپلاستیک در جهان تبدیل شده است.

امروزه رزین های پلی اتیلن مدرن برای کاربردهایی مانند گاز فشرده، آب بازیافتی، سیستم های بهداشتی و آب آشامیدنی، سیستم های انرژی پایدار، غشاهای دفن زباله، مخازن سوخت خودرو و سایر کاربردها بسیار سخت در نظر گرفته می شوند. لوله پلی اتیلن ظرفیت حمل آب آشامیدنی، فاضلاب، مواد شیمیایی، دوغاب و پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده را دارد.

لوله پلی اتیلن تبریز سابقه استفاده طولانی در صنعت نفت و گاز دارند و کمترین تعمیر و نگهداری را برای توزیع گاز شهری نسبت به سایر لوله ها دارند. امروزه استفاده از لوله های پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی رو به افزایش است و مدیران پروژه های اجرایی اغلب انواع دیگر لوله ها را با لوله های پلی اتیلن جایگزین می کنند. استحکام، دوام، روش مونتاژ آسان و قیمت لوله پلی اتیلن و اتصالات لوله پلی اتیلن کلافی و قیمت لوله پلی اتیلن در این تصمیم مدیران بسیار موثر بود.

انواع لوله پلی اتیلن بر حسب نوع مصرف

انواع لوله پلی اتیلن بر حسب نوع مصرف

لوله پلی اتیلن 16 میلی متر به طور کلی در سیستم آبیاری قطره ای از لوله پلی اتیلن 16 میلی متری استفاده می شود. این لوله برای گلخانه ها نیز مناسب است و به راحتی می توان وسایلی مانند قطره چکان را به آن وصل کرد. لوله پلی اتیلن 20 میلی متر لوله پلی اتیلن 20 میلی متری به عنوان لوله تک جداره شناخته می شود که در سیستم های مختلف آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله پلی اتیلن 25 میلی متر این لوله ها به صورت کلاف 100 و 150 متری با فشار کاری 10 و 16 برابر جهت استفاده در باغات و حجم کم تولید و عرضه می شوند. لوله پلی اتیلن سایز 32 میلی متر آنها اغلب برای مایعات کم جریان در باغات و زمین های کشاورزی و صنایع وابسته استفاده می شوند. لوله های پلی اتیلن 32 میلی متری بر حسب نیاز مشتری در کلاف های 100 و 150 متری قابل تولید می باشد.

لوله پلی اتیلن 40 میلی متر لوله های پلی اتیلن 40 میلی متری با فشار کاری 6 تا 32 برابر در انشعاب 6 متری یا کلاف 100 تا 150 متری به صورت انشعاب و کلاف قابل تولید می باشد. این لوله ها معمولا دبی کمی دارند و می توان از آنها در صنایع کشاورزی برای انتقال آب استفاده کرد. لوله پلی اتیلن 50 میلی متر زمینه های اصلی استفاده از این لوله ها را می توان در کشاورزی و تامین آب خلاصه کرد.

لوله پلی اتیلن سایز 63 میلی متر یکی از پرکاربردترین لوله های پلی اتیلن سایز 63 میلی متری است که در اکثر پروژه ها استفاده می شود. لوله های پلی اتیلن 63 میلی متری در فشار کاری بین 5 تا 32 بار قابل تولید و عرضه می باشد که این لوله ها به صورت انشعاب 6 متری و کلاف 100 متری و 150 متری موجود می باشد.

فروش مستقیم لوله پلی اتیلن قطره ای

فروش مستقیم لوله پلی اتیلن قطره ای لوله پلی اتیلن ضایعاتی و پاششی تحت فشار در اشکال مختلف در بازار به فروش می رسد. فروشگاه های لوله و اتصالات از مراکز فروش مستقیم این محصول در بازار هستند. مراکز تولیدی نیز این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رسانند. سایت های خرید و فروشگاه های اینترنتی از جمله مراکز فروش انواع لوله پلی اتیلن هستند که هر روزه مشتریان زیادی از آن ها بازدید می کنند. این مراکز سفارشات مشتریان را ثبت و به سراسر کشور ارسال می کنند. حال شرکت ما با فروش مستقیم لوله پلی اتیلن قطره ای توانسته رشد فروش بالایی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما