آخرین نرخ تجهیزات سیستم آبیاری بارانی در بازار

برای اگاهی از آخرین نرخ تجهیزات سیستم آبیاری بارانی در بازار باید به مراکز پخش و فروش این محصولات در کشور مراجعه کنید و یا قیمت های جدید را از طریق اینرتنت استعلام نمایید. البته می توانید با این مراکز تماس تلفنی نیز برقرار کنید.

تجهیزات سیستم آبیاری بارانی در بازار

تجهیزات سیستم آبیاری بارانی در بازار

تجهیزات سیستم آبیاری بارانی در بازار، به شکل کلی و جزئی با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند . قیمت این محصولات به برند و کشور تولید کننده انها، نوع جزئی یا کلی خرید، جنس و کیفیت و مرغوبیت کالا و فاکتورهای دیگر بستگی دارد. اگر کالا را مستقیم و بدون واسطه از مراکز تولیدی یا مراکز رسمی فروش انها تهیه کنید قیمت ها مناسب تر خواهد بود. در خرید کلی هم معمولا از تخفیفات ویژه برخوردار خواهید شد.

تجهیزات سیستم آبیاری بارانی در بازار

لوله در ابیاری بارانی

در روش نوین ابیاری و ابیاری به صورت بارانی از لوله های ساخته شده از جنس پلی اتیلن استفاده میگردد. این لوله های فشار قوی در عملیات ابیاری زمین نقش مهمی دارند و تمام شبکه های لوله کشی در زمین از این جنس است .

نگهداری از تجهیزات ابیاری

برای اینکه تجهیزات و وسایل مورد استفاده در ابیاری بارانی زمین زود خراب نشوند و بهترین استفاده را از این وسایل ببریم، باید چند نکته را رعایت کنیم. اول اینکه به شکل دوره ای و در مدت زمان مشخص باید تمام این تجهیزات، لوله ها و اب پاش ها از نظر سلامتی چک شوند و در صورت هر گونه مشکلی به سرعت تعمیر گردند. بعد از اینکه کار دوره های ابیاری به پایان رسید باید برای جلوگیری از فرسودگی شیر فلکه های اب، انها را کمی باز کنید. همچنین باید به شکل هفتگی و دوره منظم فیلتر های اب را تمیز نمایید.

تجهیزات سیستم آبیاری بارانی در بازار

مزایا و معایب ابیاری به صورت بارانی

بهترین ویژگی ابیاری های بارانی این است که با این روش بهترین بهره وری از منابع اب صورت می گیرد و چون در کشور بحران و کمبود اب حرف اول را می زند این یک روش بهینه و مفید است . این روش ابیاری باعث افزایش عملکرد زمین و محصول می گردد. اما عیب این روش این است که برای راه اندازی و اجرای این سیستم در داخل زمین کشاورزی به صرف هزینه های بسیار بالایی نیاز است. ابی که در این روش استفاده می شود باید کیفیت زیادی داشته باشد و شور و الوده نباشد. این روش باعث می شود رطوبت در هوا زیاد بشود و بیماری های قارچی در گیاهان را افزایش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما