آخرین قیمت لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

لوله های کاروگیت امروزه به عنوان پرکاربرد ترین لوله ها شناخته می شود که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند و در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها برای اولین بار در کشور آمریکا در حدود نیم قرن پیش تولید شد و پس از آن در همه جای دنیا گسترش یافت .تولید این لوله ها در کشور ما نیز انجام می شود و تولیدکنندگان این نوع لوله ها را در اندازه های مختلف طولی و قطری تولید می کنند که یکی از پرکاربرد ترین آنها لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر است. این لوله ها نسبت به لوله های دیگر قیمت پایین تر و مناسب تری دارند.

آخرین قیمت لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

مشخصات بهترین لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

مشخصات بهترین لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

لوله های کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر یکی از بزرگترین لوله های کاروگیت است که بیشتر کاربرد آنها در سیستم فاضلاب شهری است و انتقال آب از رودخانه ها است. این لوله ها از ترکیب مواد پلی اتیلنی و همچنین ترکیب مواد شیمیایی مانند دوده تولید می شوند. این لوله ها از دو صفحه خارجی و داخلی تشکیل یافته اند که صفحه خارجی آن سیاه و حالتی شبیه شیار های پیچ مانند دارد و صفحه داخلی آن کاملا صاف است که برای عبور انواع مواد مناسب است و همچنین مزیت دیگر این صافی این است که ایجاد رسوب نمی کند چون هیچ ماده ای درآن توقف نمی کند.

این لوله ها نسبت به لوله های دیگر استحکام بسیار بالایی دارند و نکته جالب این است از مواد پلاستیکی تولید شده است اما دوام و ماندگاری آن نسبت به لوله های دیگر خیلی بیشتر است این لوله ها توانایی مصرفی بیش از صد سال دارند و چون مثل آهن ماده ی با ارزش غذایی نیستند حیوانات فاضلابی نمی توانند از آن به عنوان غذا استفاده کنند و آن را دچار آسیب بکنند.

یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع لوله ها این است که موجب تسریع در کارهای بزرگی مانند سیستم فاضلاب شهری که ممکن است چندین کیلومتر باشد بشود چون طول بیشتری دارند و نحوه اتصال آن ها نیز یا به صورت شیرینگی یا کمربندی است و زمان زیادی وقت تلف نمی شود‌.

مرکز تولید لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

مرکز تولید لوله کاروگیت ۱۵۰۰ میلیمتر

تولید لوله در کشور ما نیز به علت کاربرد های زیادی که دارد موجب شده است که سرمایه گذاران زیادی در عرصه تولید این محصول فعالیت کنند و پس از تولید محصولی با کیفیت بالا آن را در اختیار ادارات و شهرداری ها قرار می دهند یا برای مصارف مردم در سراسر کشور توزیع می کنند. با توجه به مزایایی که مطرح شد و همچنین به علت قیمت مناسبی که این لوله ها دارند خرید لوله های کاروگیت مقرون به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما