مرکز خرید اتصالات جوشی پلی‌اتیلن

اتصالات جوشی پلی‌اتیلن یکی از مهمترین مزایای لوله های پلی اتیلن در مقایسه با سایر انواع لوله است. اتصالات در مواردی نظیر تغییر زاویه مسیر خط لوله،تغییر قطر،اتصال قطعات لوله و…کاربرد دارد. در کاربری های مختلف ،لوله های پلی اتیلنی شامل اتصالات پیچی،کمربندها، اتصالات دنده ای، اتصالات پلی اتیلن فشار قوی به صورت جوش لب به لب اتصالات جوشی پلی اتیلن فاضلابی، اتصالات الکتروفیوژن و دست ساز می باشد. خطوط لوله پلی اتیلن با توجه به نیازشان در پروژه ها و کاربرد های مختلف به وسیله ی اتصالات پلی اتیلن گوناگون(الکتروفیوژن، جوشی و پیچی)متصل می شوند.برای مثال برای پروژه های گاز رسانی از اتصالات الکتروفیوژن استفاده می شود و جهت پروژه های آبرسانی از اتصالات پیچی تا فشار 10 اتمسفر استفاده می شود.جهت مابقی پروژه ها از اتصالات جوشی پلی اتیلن استفاده می گردد. ویژگی اتصالات پلی اتیلن: .مقاومت بسیار خوب اتصالات پلی اتیلن در مقاومت شکستگی و ترک خوردگی ناشی از فشارهای وارده ی خارجی .مقاومت بالا در مقابل فشار و ضربه .مقاومت در برابر خوردگی و ساییدی .مقاومت عالی در مقابل ارتعاشات ناشی زمین لرزه .مقاومت در برابر زنگ زدگی .صاف و صیقلی بودن جداره داخلی و خارجی،عدم رسوب گیری و افت فشار بسیار کم ناشی از اصطکاک سطح داخلی انعطاف پذیری بالا،هزینه بسیار پایین،نصب و اجرا،سرعت اجرا و عدم نیاز به ماشین آلات سنگین در زمان اجرای خطوط

اتصالات پلی اتیلن جهت متصل کردن دو لوله ی پلی اتیلن به یکدیگر و جهت اتصال شیر آلات و گرفتن انشعاب در خط لوله کشی پلی اتیلن استفاده می شود. اتصالات پیچی ( رزوهای ) به اتصالاتی گفته میشود که بدون نیاز به جوش و از طریق مادگی لوله های پلی اتیلن را به یکدیگر متصل میکند. این اتصالات عموما برای سیستمهای آبرسانی و آبیاری زمینهای کشاورزی و باغات استفاده میشود و در سیستمهای آبیاری به تعداد زیاد مورد نیاز میباشند, این اتصالات به صورت تزریقی تولید میشوند. استفاده از این اتصالات با سرعت بسیار زیاد و بدون نیاز به دستگاه جوش پلی اتیلن صورت میگیرد. علاوه بر این اتصالات پیچی در صورت آسیب بسیار ساده قابل تعویض هستند. این اتصالات از سایز 20 الی 125 با مواد اولیه PE 80 و PE 100 تولید می شود. در موارد استفاده بالاتر از 125 باید از اتصالات جوشی و یا اتصالات الکترو فیوژن پلی اتیلن استفاده نماییم.

مرکز خرید اتصالات جوشی پلی‌اتیلن

عوامل موثر بر کیفیت لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

عوامل موثر بر کیفیت لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

ویژگی های مثبت لوله پلی اتیلن فاضلابی 250

سبکی و سهولت نصب مقاوم در برابر خوردگی طول زیاد لوله های پلی اتیلنی استفاده کمتر از اتصالات را در بر دارد، این امر موجب کاهش احتمال نشت از محل اتصالات خواهد شد.

جریان پذیری راحت میعانات به دلیل عدم زبری داخل لوله جوش پذیری راحت ایجاد انحنا در لوله به دلیل انعصاف پذیری زیاد، بدون نیاز به زانویی و اتصالات عدم نیاز به تجهیزات ویژه جهت نصب ویژگی های منفی لوله های پلی اتیلنی نیاز به زمینه و بستر مناسب جهت نصب لوله به منظور جلوگیری از فشار بار و تنش های احتمالی ضعف در برابر پرتو فرا بنفش و نیاز به استفاده از مواد افزودنی پایدارکننده کاهش مقاومت لوله با حرارت وزمان خورندگی برخی حلال های نفتی و آروماتیک، مواد شیمیایی وهالوژن ها خراش پذیری لوله در هنگام نصب و حمل و نقل ضعف در برابر فشار و واکیوم عدم ردیابی مسیر لوله با فلز یاب در تمامی لوله ها، تنها میزان کمی از انبساط قابل پذیرش است.

چنین مشکلاتی با افزایش یا کاهش دما نسبت به لوله ای که کار گذاشته شده است، نمود بیشتری پیدا می کند. اتصالات لوله با روش قالبگیری تزریقی تولید می شوند و همان مشکلات متداول قطعات تزریقی را دارند. از جمله تنش باقیمانده در قطعه، که معمولا نسبت به قطعات اکسترود شده بیشتر است.

اتصالات پل ارتباطی بین دو یا چند لوله هستند.

وزن لوله ها و دیگر تنش ها موجب می شود که اتصالات نیز تحت تنش باشند.

لوله کشی باید به گونه ای طراحی و نصب شود که هیچ گونه تنش زیاد و مداومی روی یک اتصال یا لوله نباشد.

گاهی اوقات در عملیات لوله کشی، مثل لوله کشی در زیر زمین، در مسیری که لوله ها کار گذاشته می شوند جنس خاک یا سنگ تغییر می کند، که ممکن است نتیجه آن تنش های موضعی باشد، یعنی دیر یا زود منجر به خرابی می شود.

سنگ های بزرگ و کوچکی که روی لوله ها قرار می گیرند می توانند در اثر اعمال فشار، موجب خرابی آن ها شوند، به ویژه اگر روی یک نقطه ضعیف، (ناشی از ذوب نامناسب و یا وجود ناخالصی ها در ماده اولیه) فشار آورند.

مشخصات ظاهری بهترین پلی اتیلن فاضلابی

مشخصات ظاهری بهترین پلی اتیلن فاضلابی

لوله های فاضلاب پلی اتیلن لوله های فاضلاب پلی اتیلن سنگین در اثر شکنندگی سطح داخلی لوله توسط تخریب پراکسیدی آسیب می بینند. در این گونه مواقع شکنندگی به صورت ترک هایی بسیار گسترده در سطح دیده می شود. چیزی که باعث خرابی می شود مقاومت کم لوله در برابر تنش های ترک زا است. البته نوع مواد اولیه و شرایط فرایندی نیز تاثیر به سزایی در کیفیت این گونه لوله ها دارند.

لوله اب پلی اتیلن

نا کافی بودن مواد آنتی اکسیدانت موجب اکسید شوندگی لوله می شود. گاه مواد آنتی اکسیدانت از لیست ترکیبات حذف می شوند یا در اثر گرم شدن و کار بیش از حد روی ماده اولیه در حین تولید از ماده پلیمری دفع می شوند.

از دیگر عوامل مخرب می توان ایجاد نشتی را به واسطه تنش سنگ های ریز و درشت که به لوله فشار می آورند دانست. لوله های پلاستیکی در صورت خرابی موجب خسارات فراوان هستند.

سیستم های لوله کشی آب و گاز با لوله های پلاستیکی شامل کیلومترها لوله می شوند. خرابی های اصلی نه تنها بازتاب ضعف لوله های پلاستیکی است بلکه این مصنوعات را نیز تحت شعاع کاربردی قرار می دهند.

بسیاری از سیستم های لوله کشی قابل رویت نیستند به طوری که ممکن است بدون هیچ اخطار قبلی خرابی فاجعه انگیزی اتفاق بیافتد. چنین اتفاقاتی می توانند خسارات مالی و جانی شدیدی به وجود آورند.

ضریب ایمنی بالا در هر مرحله تولید لوله کاری عاقلانه و ضروری است.

نکاتی برای خرید لوله پلی اتیلن گازی

نکاتی برای خرید لوله پلی اتیلن گازی لوله های پلی اتیلنی توزیع گاز

خرابی ناشی از انتخاب ناصحیح مواد اولیه و مشکلات فرایند اکستروژن می تواند یکی از دلایل افت کیفی لوله های پلی اتیلن در شبکه های توزیع گاز باشد.

هر گونه تغییری در مواد اولیه مصرفی قبل از ارسال به خط تولید، باید با آزمایشات کیفی کنترل شوند.

استفاده از افراد با تجربه به هنگام استفاده از مواد اولیه جدید، می تواند از این ماده لوله مناسب بسازد و از آنجا که چنین لوله ای ممکن است پتانسیلی برای خرابی های مصیبت بار باشند، استفاده از مواد اولیه مشکوک و تولید کنندگان ناوارد همیشه با آسیب های جبران ناپذیری همراه خواهد بود. خرابی لوله های گاز می تواند در اثر برخورد سنگ اتفاق افتد، نقطه برخورد در سطح بیرونی، منطقه آغاز ترک در محل برخورد هستند و خرابی در اثر رشد آرام ترک ادامه خواهد داشت.

خرابی دیگر این لوله ها می تواند در اثر له شدن اتفاق افتد.

بخش تغییر شکل یافته که در اثر فشردگی به وجود آمده است، با رشد آرام ترک در اثر فشردگی بیش از حد شتاب می گیرد. خمش لوله در حین خدمت و وجود ناخالصی ها درمواد اولیه از دیگر عوامل تنش زا و مخرب در لوله هستند.

ویژگی بارز لوله پلی اتیلن 2 اینچ

ویژگی بارز لوله پلی اتیلن 2 اینچ لوله های تولید شده 2 اینچ و لوله پلی اتیلن ۴ اینچ بر مبنای مواد اولیه پلی اتیلنی یکی از پرکاربردترین لوله های مورد استفاده در صنایع مختلف هستند. از این محصولات برای عبور آب، گاز و انواع مواد شیمیایی در مصارف کشاورزی و صنعتی استفاده می شود. در راستای این موضوع این محصولات در اندازه های مختلف که بر اساس واحدی به نام اینج سنجیده می شود، تولید می گردند. انواع مواد اولیه مورد استفاده در تولید لوله های پلی اتیلن، پلیمر های پلی اتیلن هستند که در گرید های مختلف موجود می باشند. در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد: پلی اتیلن در گرید های سنگین پلی اتیلن در گرید ‌های سبک خطی پلی اتیلن در گرید ‌های سبک از پلی اتیلن در گرید های سنگین برای تولید انواع لوله استفاده می شود. لوله های تولید شده بر مبنای مواد پلی اتیلن دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشند که مهمترین ویژگی بارز این محصولات سبک بودن وزن آن ها است که قابلیت حمل و جابجایی آن ها را بسیار آسان کرده است. انواع مواد لوله پلی اتیلن می ‌تواند از نظر میزان تحمل فشار در دسته بندی های مختلف قرار می گیرد.

صادرات لوله آب باران پلی اتیلن

صادرات لوله آب باران پلی اتیلن تولید انواع لوله پلی اتیلن درجه یک در ایران در واحد های تجاری بسیار بزرگ صورت می پذیرد. در راستای این موضوع امروزه صادرات این محصول به دیگر کشور ها جزو تجارت های پرسود و پر درآمد دسته بندی می شود. صادرات لوله درجه یک پلی اتیلنی به کشور های عراق، افغانستان، عمان، کویت، گرجستان، قزاقستان و… صورت می پذیرد. شرکت های تولیدی انواع لوله پلی اتیلن در ایران در راستای ارسال این محصول به دیگر کشور ها از مواد اولیه با جنس مرغوب استفاده می‌ کنند و در نهایت محصولی را تولید می نمایند که توانایی رقابت در بازار های بین المللی را دارند. استقامت و مقاومت بالا در برابر ضربه، تغییرات دمایی و مواد شیمیایی جزو مهم ‌ترین ویژگی های محصولات تولیدی این واحد های صنعتی می باشد. لوله های پلی اتیلن صادراتی در سایز ها و قطر های متفاوت تولید می شوند که بتواند پاسخ گویی نیاز مشتریان باشند.

مهمترین ویژگی های استفاده از لوله 6 اینچ کشاورزی

شرکت تولیدی ما در سال های اخیر با به کار بردن مواد خام بسیار مرغوب و باکیفیت و استفاده از دانش فناوری جدید و مدرن، توانسته است بهترین و بی نظیرترین انواع لوله های پلی اتیلن را طراحی و تهیه کند. یکی از بهترین محصولات شرکت ما را لوله پلی اتیلن ۶ اینچ تشکیل داده است که این مدل از لوله های پلی اتیلن با داشتن ویژگی های بسیار بی نظیر خود، کاربرد بسیار وسیعی را نیز دارند.

شما می توانید قبل از خرید مورد نظرتان در خصوص ویژگی های این محصولات اطلاعات مورد نیاز را جویا شوید که از مهمترین و بارزترین این ویژگی ها می توان به مواردی از جمله داشتن طراحی بسیار زیبا و بادوام، داشتن استحکام بالا در برابر فشار، اتصال و نصب بسیار راحت و آسان، قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

شرکت تولید لوله اتصالات پلی اتیلن کرج

شرکت تولید لوله اتصالات پلی اتیلن کرج شرکت های تولیدی انواع لوله پلی اتیلن درجه یک، این محصولات را در سایز های متنوع تولید می نمایند. کاربرد لوله های پلی اتیلن در صنعت بسیار گسترده است و این امر در راستای مقاومت بالای این محصولات دیده می شود. تولید این نوع لوله به صورت کلافی انجام می گیرد و برش آن در اندازه های دلخواه امکان پذیر است.

لوله پلی اتیلن مشبک تک لایه یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازارهای جهانی است و انواع مختلفی دارد. شما می توانید انواع لوله پلی اتیلن های موجود در بازار و ویژگی های هر لوله پلی اتیلن را با مراجعه به سایت های اینترنتی شناسایی کنید. اگر شما هم قصد خرید لوله پلی اتیلن با بهترین کیفیت را دارید، بهتر است از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده ی لوله پلی اتیلن خرید کنید. این برندها بهترین لوله پلی اتیلن را با بهترین مواد اولیه و جدیدترین تجهیزات تولید می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

لوله کاروگیت 1000 جهت انتقال فاضلاب و هدایت سیالات به صورت ثقلی کاربرد دارد و این سایز از لوله کاروگیت ( لوله 1000 کاروگیت ) جهت آبرو‌های کوچک و انتقال پساب‌ واحدهای مسکونی و صنعتی کوچک بکار میرود . از این رو به این لوله 1000 میگویند که قطر داخلی آن 1000 میلیمتر است . در لوله کاروگیت ابعاد بسیار مهم است و بر خلاف لوله‌های تکجداره که وزن در آنها مطرح است , در این نوع از لوله پلی اتیلن , وزن مهم نیست و در هیچ استاندارد و جدولی مشخصات وزنی مشخص نشده است و تاکید بر ابعاد و میزان مقاومت حلقوی جداره خارجی است.

لوله کاروگیت 600 : برای شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب و آبهای سطحی و منهول مخزن‌ها و سپتیک تانک‌های پلی اتیلنی و چربیگیر

بازار فروش اتصالات جوشی پلی‌اتیلن با کیفیت

بازار فروش اتصالات جوشی پلی‌اتیلن با کیفیت اتصالات پلی اتیلنی شامل انواع فلنج، تزریقی، فیوژن حرارتی، الکتروفیوژن، مکانیکی و… می باشند. این اتصالات به روش های مختلف از جمله روش قالبی بشکل تزریقی و یا با استفاده از ورق ضخیم پلی اتیلن بوسیله برشکاری و تراشکاری تولید می گردند. هر کدام از این روش ها جهت تولید اتصالات پلی اتیلنی مزیتها و معایبی دارند مثلا در روش تزریقی بدلیل فراوانی و تنوع زیاد سایز، نوع مواد و فشارهای مختلف، دسترسی به تمامی این سایزها امکان پذیر نیست ولی در روش ماشینکاری براساس آنچه در نقشه اتصالات وجود دارد، آنها ماشینکاری شده و انطباق کامل با نقشه خواهند داشت.

بسته به اینکه اتصالات و محصولات موردنظرتان را از کدام کارخانه سفارش می‌دهید، لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما