قیمت نوار تیپ آبیاری قطره ای

نوار تیپ و لوله پلیکا شماره 10 از وسایل آبیاری باکیفیت است که از جنس پلی اتیلن می‌باشد و از کارایی عالی و بی نظیری برخوردار است و دارای انعطاف بسیار خوب و عالی می باشد و محصولی سبک است که انواعی دارد و با کمک آن می توان هم در مصرف آب صرفه جویی کرد و هم به بهترین شکل باغ و بخش کشاورزی را آبیاری نمود. قیمت نوار تیپ آبیاری قطره ای هر چند به نوع و کیفیت آن بستگی دارد اما مشتری زمانی می تواند به بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نوار تیپ جدید دست یابد که آن را از فروشنده اصلی که در واقع قیمت گذار آن می باشد مستقیما و به صورت آنلاین خریداری نماید.

قیمت نوار تیپ آبیاری قطره ای

مدل متنوع انواع نوار تیپ

مدل متنوع انواع نوار تیپ

نوار تیپ متری و لوله و اتصالات گیتی پسند وسیله ای مرغوب و نواری شکل است که از آن برای آبیاری در بخش های کشاوری و باغداری استفاده می کنند، این محصول از جنس پلی اتیلن مرغوب و با کیفیت تهیه شده است و که به صورت پلاک دار یا درز دار تهیه می شود و دارای کارایی عالی می باشد و دارای انعطاف بسیار خوب و عالی می باشد که هنگام استفاده وقتی آب در آن جریان پیدا می کند و لوله یا نوار پر از آب می شود از طریق پلاک ها که به صورت منظم بر سطح این نوع نوار به کار رفته اند و یا از طریق درز ها آب به بیرون درز می کند و به صورت قطره چکانی محصول مورد نظر را به خوبی آبیاری می نماید.

این نوع نوار بعد از آبیاری و خالی شدن آب آن نیز لایه های آن فروکش می کند و به حالت اولیه خود بر می گردد که می توان آن را به راحتی جمع کرد و نصب نمود چرا که وزن آنها بسیار سبک می باشد و نصبی راحت دارد که هنگام اتمام کار نیز می توان به راحتی آن را جمع نمود.

نوار تیپ پلاک دار و درز دار هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که با توجه به مکان آبیاری و سنجش ویژگی های آن ها می توان بهترین نوع آن را انتخاب کرد.

عرضه کننده نوار تیپ آبیاری قطره ای

عرضه کننده نوار تیپ آبیاری قطره ای

بزرگترین و معتبر ترین مرکز خرید نوار تیپ باغبانی با فروش بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول به صورت مستقیم به مشتری این امکان را می دهد که خریدی ارزان و به روز داشته باشد، خرید مستقیم بهترین روش می باشد که به مشتری این امکان را می دهد که همیشه جدید ترین و مرغوب ترین نوع آن را با قیمتی ویژه در دسترس داشته باشد. خرید نوار تیپ مرغوب با قیمت ارزان تنها از فروشنده معتبری امکان پذیر است که بهترین نوع آن را بدون واسطه عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما