مرکز عرضه لوله کاروگیت باکیفیت

مرکز ما به عنوان برترین مرکز عرضه لوله کاروگیت باکیفیت در تلاش است انواع لوله کاروگیت را در سایز های مختلف برای شما عزیزان فراهم کند تا بتوان نیاز شما عزیزان را بر طرف نمود و گامی موثر در جهت پیشرفت صنعت شهر سازی و …. برداریم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز عرضه لوله کاروگیت باکیفیت

مرکز تولید لوله کاروگیت باکیفیت

مرکز تولید لوله کاروگیت باکیفیت

تولید لوله کاروگیت از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که به دلیل ویژگی های آن این لوله توانسته جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کننده ها داشته باشد و در صنایع مختلف کاربرد داشته باشد.

لوله کاروگیت انواع لوله هایی است که از پلاستیک پلی اتیلن ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربات مختلف دارد و طول عمر بالایی را دارد و مدت زمان طولانی است که از این لوله ها در شبکه آب و فاضلاب شهری استفاده می شود.

به دلیل ساختار منحصر به فرد لوله های کاروگیت از این لوله ها در مواردی هم چون آبراه ها و شبکه آبرسانی شهری و روستایی استفاده می شود هم چنین برای آبراه های سیلاب و همچنین زهکشی نیز استفاده می شود.

لوله کاروگیت دو‌جداره است که در قسمت خارجی آن به رنگ مشکی است و داخل آن آبی رنگ و یا زرد می باشد از این دو رنگ به این دلیل استفاده می‌کنند که به هنگام ویدیوگرافی کارفرما به راحتی بتواند ردیابی کند.

لوله کاروگیت نسبت به دیگر انواع لوله ها ویژگی های برتر زیادی دارد به همین دلیل مصرف‌کنندگان ترغیب بیشتری دارند که از این دوره استفاده کنند به عنوان مثال می‌توان در زیر به برخی از ویژگی های آن اشاره کرد.

لوله های کاروگیت لوله های هستند که عمر بالایی دارند و می‌توان از آنها حتی تا ۱۰۰ سال نیز استفاده کرد.

لوله های کاروگیت مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند به همین دلیل در شرایط سخت خط بسیار پایدار تر هستند.

لوله های کاروگیت در قسمت خارجی دارای حالت فنر مانند دارند اما در داخل آنها بسیار صاف و بدون برآمدگی است که این موضوع باعث می‌شود اصطکاک کمتری ایجاد شود و جریان مایعات به راحتی در این لوله ها انجام گیرد در نتیجه رسوب در لوله باقی نمی ماند و انتقال آب با بهره برداری بسیار بالایی انجام می شود.

کاروگیت انعطاف بالایی دارد و چکش خوار می باشد به همین دلیل در برابر ضربات مقاوم هستند همچنین با توجه به مقاومت بالای این نوع لوله ها وزن سبکی برخلاف لوله های فولادی و چدنی دارند به همین دلیل حمل و نقل آنها بسیار آسان و راحت می باشد.

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این و لوله و همچنین قیمت بسیار مناسب آن نسبت به دیگر انواع لوله توانسته است که در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای را در بین صنعت شهرسازی داشته باشد. و مرکز تولید ما سعی دارد بهترین و با کیفیت ترین لوله های کاروگیت را تولید کند و به دست مصرف کننده های عزیز برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما