مرکز تولید لوله کاروگیت تهران

لوله کاروگیت با متریال اولیه پلی اتیلن و موادی دیگر ساخته شده و بسیار انعطاف پذیر و سبک است و ویژگی های منحصر فردی مثل تحمل فشار بالا ،مقاومت در مقابل نور خورشید ،دوام و طول عمر زیادی دارا میباشد.

این لوله به علت سبکی نسبت به دیگر لوله ها کاربردهای متنوعی چون انتقال مواد یا تخلیه هوا و…را دارد.

لوله کاروگیت تهران با جذب بهترین کارشناسان در ساخت و عرضه لوله های کاروگیت با کیفیت گامهای موثری در راه پیشرفته شدن صنایع برداشته است.

مرکز تولید لوله کاروگیت تهران

مشخصات بارز انواع لوله کاروگیت

مشخصات بارز انواع لوله کاروگیت

لوله کاروگیت در سایزهای مختلف بنا بر نحوه کارکرد آن ساخته میشوند که سایرهای بزرگ آن مناسب انتقال پسماندهای شهری و صنعتی است.مشخصه بارز این لوله ها دوام آنها در مقابل فشار بار میباشد.

از مشخصات بارز این لوله ها شکل ظاهری آنهاست لوله کاروگیت به صورت دو جداره ساخته میشود جداره بیرونی به صورت حلقوی و مدور ساخته میشود و جداره داخلی صاف است صیقلی بودن جداره داخلی لوله از انباشت رسوبات جلوگیری کرده و مناسب تخلیه پسماند است

نوع دوم لوله هم جداره داخلی و هم جداره بیرونی حلقوی میباشد و هرکدام از این نوع لوله ها بنا بر ویژگی های خود موارد مصرفی مختلفی دارا میباشند

لوله های کاروگیت در سایزهای مختلفی تولید میشوند یا به اینچ یا میلیمتر نام گزاری میشوند که هر سایز کاربرد متفاوتی دارد و ویژگی خاصی را داراست

به طور مثال لوله با سایز کوچک برای انتقال آب خانگی و لوله های ۶اینچ و بزرگتر برای جمع آوری فاظلاب های شهری مناسب است

لوله کاروگیت از انعطاف پذیری زیادی برخوردار است و میتوان در انواع سطوح به کار برد و همچنین به علت سبکی قابلیت نقل و انتقال راحتی دارند از دیگر مشخصات نحوه اتصالات این لوله هاس که نیاز به صرف هزینه و یا تجهیزات سنگینی ندارد و با واشرهای مخصوصی بهم متصل میشوند.

قیمت روز لوله کاروگیت تهران

قیمت روز لوله کاروگیت تهران

باتوجه به عدم ثبات در قیمتها و مواد اولیه قیمت لوله کاروگیت نیز متغیر میباشد ولی شرکت بااهمیت دادن به هزینه های خریداران سعی در اعمال بسیار کم این تغییرات در محصولات خود داده است.

تخصص ما در تولید انواع لوله کاروگیت بنا بر نحوه کارکرد و همچنین نیاز صنایع میباشد که با بهترین جنس ،بیشترین کیفیت را ارائه بدهیم.

خریداران میتوانن در سایت علاوه بر آگاهی از قیمت روز لوله کاروگیت تهران اطلاعات لازم را در زمینه نحوه کارآیی و استفاده از این لوله ها نیز کسب کنندتا بهترین و مناسبترین انتخاب را داشته باشند.

لوله کاروگیت با کارایی بالا و قیمت مناسب بهترین گزینه برای استفاده در کارخانه ها برای انتقال پسماندهای صنعتی و همچنین انتقال آب به دلیل عدم تغییر در سلامت آب میباشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما