قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی تک جداره

لوله پلی اتیلن کشاورزی تک جداره از نمونه محصولات کشاورزی متنوعی بوده که از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشد. و در واقع قیمت این نوع لوله، به عوامل مختلفی نظیر کیفیت مواد اولیه لوله تک جداره و هم چنین ابعاد و ضخامت لوله  پلی اتیلن بستگی خواهد داشت. در ضمن برای مشخص نمودن قیمت شیلنگ آب داراکار باید موارد دیگری نظیر شرکت تولید کننده لوله، نحوه فروش محصول و آخرین تحولات بازار تجهیزات کشاورزی را هم در نظر گرفت.

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی تک جداره

مهمترین کاربردهای لوله پلی اتیلن تک جداره

مهمترین کاربردهای لوله پلی اتیلن تک جداره

در حقیقت شیلنگ آب خانگی و لوله های پلی اتیلن تک جداره از کاربردی ترین لوله ها پلی اتیلنی بوده که بنابر نوع مواد اولیه، ضخامت و قطر لوله می توانند فشار هایی بین ۲ تا ۴۰ اتمسفر را تحمل نمایند.

و در واقع این لوله ها به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، کاربرد های فراوانی خواهند داشت. به گونه ای که از آن ها می توان به منظور انتقال سیالات در صنایع مختلف استفاده نمود.

از این رو در این بخش، به مهم ترین کاربردهای لوله پلی اتیلن تک جداره اشاره خواهیم کرد.

  • در واقع یکی از عمده کاربردهای لوله های تک جداره پلی اتیلنی استفاده در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی می باشد. زیرا این لوله ها به واسطه مواد اولیه ای که داشته، بهداشتی و غیر سمی می باشد و از این رو از آن می توان برای انتقال آب شرب استفاده نمود.
  • از سویی دیگر از این لوله ها می توان در شبکه های گاز رسانی استفاده کرد. زیرا لوله های پلی اتیلنی در برابر مواد شیمیایی و خوردگی مقاوم بوده و در نتیجه استفاده از آن ها برای انتقال گاز امکان پذیر می باشد.
  • و از آن جایی که لوله های پلی اتیلن تک جداره در برابر سرما، گرما و اشعه ماورا بنفش خورشید مقاوم می باشند. بنابراین از آن ها می توان به عنوان پوشش محافظتی کابل برق، کابل مخابراتی و فیبر نوری استفاده نمود.
  • هم چنین این مدل از لوله ها به دلیل تحمل فشار بالایی که دارند، مناسب برای آبیاری نوین کشاورزی، نظیر آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ای می باشد.

فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی تک جداره

فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی تک جداره

لوله پلی اتیلن تک جداره از نمونه لوله های محبوب در امر کشاورزی می باشد. زیرا این نوع لوله ها از نصب آسان و انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و با توجه به این که لوله های پلی اتیلنی از مواد باکیفیت تولید گردیده اند، بنابراین در برابر عوامل خارجی نظیر سرما، گرما و نور خورشید از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

از این رو افراد زیادی به منظور انتقال آب در زمین های کشاورزی تمایل به خرید و استفاده از این محصول را خواهند داشت. و در همین راستا می توان گفت که نمونه های مختلف این نوع لوله در کیفیت، ابعاد و ضخامت های مختلف، از طریق فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی تک جداره در اختیار خریداران این محصول قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما