قیمت خرید لوله پلی اتیلن 3 اینچ 6 بار

لوله پلی اتیلن یکی از انواع لوله های فاضلابی و زه کشی به شمار می رود. و باید بدانید که کار نصب سیستم ‌های لوله‌کشی پلی‌اتیلن توسط مراکز معتبر و مجاز با نیروی مجرب انجام می شود. از جمله نکات مهم درباره این محصولات می توانیم به قیمت لوله پلی اتیلن 3 اینچ 6 بار و لوله پلی اتیلن 90 و … اشاره داشته باشیم که قیمت آن ها بر حسب تنوع آن ها محاسبه می گردد.

قیمت خرید لوله پلی اتیلن 3 اینچ 6 بار

انواع رنگبندی لوله پلی اتیلن

انواع رنگبندی لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 3 اینچ 6 بار دارای رنگ های مختلفی هستند، هدف اصلی از وجود رنگ های مختلف بر روی لوله مورد نظر شناخت مایع یا گاز موجود لوله می باشد. ما در این جا لیستی را آماده کرده ایم که به شما کمک کند تا نمونه مورد نیاز خود را به راحتی تشخیص دهید. مهم تر از هر چیز کد گذاری رنگ نوار لوله پلی و الزامات ممکن است در سایر کشورها یا ایالت ها متفاوت باشد حال برای این که بهتر متوجه قضیه شوید به صورت کامل در خصوص رنگ بندی های محصول برایتان صحبت خواهیم کرد.

  • لوله مشکی HDPE بدون راه راه – می تواند برای همه کاربردها به جز گازهای سوختی (لوله HDPE Acu-Black) استفاده شود.
  • لوله سیاه و زرد HDPE – مشکی با نوارهای زرد یا ژاکت کامل زرد -گاز های مایع تحت فشار، گاز های فرایندی، گازهای سوختی (لوله Acu-Gas HDPE).
  • لوله HDPE مشکی با نوارهای قرمز – آب برای خطوط تامین اطفاء حریق اختصاص داده شده است. (لوله HDPE Acu-Fire).
  • روکش تمام سفید لوله HDPE – مجرای ارتباطی (لوله HDPE Acu-Comms).
  • لوله HDPE روکش کامل نارنجی – مجرای برق (لوله HDPE Acu-Power).
  • روکش تمام سفید لوله HDPE – خطوط لوله co-ex بالای زمین (لوله Acu-Therm HDPE).
  • لوله HDPE مشکی با نوارهای کرم – لوله های فاضلاب (لوله Acu-Sewer HDPE).
  • لوله HDPE مشکی با نوارهای قهوه ای/قرمز – لوله کم فشار با اندازه امپراتوری روستایی (لوله HDPE Acu-Rural).

از آنجایی که لوله پلی اتیلن را می توان در رنگ های مختلف تولید کرد، از رنگ بیرونی لوله HDPE برای شناسایی محتویات خط لوله استفاده می شود. رنگ های مختلف روی لوله HDPE به چه معناست؟ هدف از لوله کشی راه راه یا لوله کشی رنگی شناسایی محتویات خط لوله است. روش ها و الزامات کدگذاری رنگ لوله پلی ممکن است در جهان متفاوت باشد. اگر از الزامات کد گذاری رنگ لوله مطمئن نیستید، با یک مهندس واجد شرایط تماس بگیرید.

شناخت بهترین نوع لوله پلی اتیلن

شناخت بهترین نوع لوله پلی اتیلن

برای شناخت بهترین لوله پلی اتیلن شاخه ای نیاز است تا در رابطه با آن توضیحاتی را خدمتتان ارائه کنیم جنس این لوله ها از پلی اتیلن خالص می باشد، پلی اتیلن یک ماده بسیار مهم و کاربردی است که در موارد مختلفی به کار گرفته می شود. لوله پلاستیکی پلی اتیلن با روش های خاص در اندازه های مختلف تولید می شود. لوله پلی اتیلن در انواع مختلفی با ضخامت های گوناگون دیواره موجود می باشد: اندازه لوله بر اساس قطر بیرونی کنترل شده. اندازه لوله مسی قطر بیرونی (CTS).

  • لوله پلی اتیلن در شکل و رنگ های گوناگونی مانند موجود می باشد که شامل: لوله تک اکستروژن مشکی یا رنگی، لوله سیاه با نوار رنگی کواکسترود شده، لوله سیاه یا طبیعی با لایه رنگی کواکسترود شده پایداری (ساختمان سبز). هم چنین باید بدانید که مزایای فراوانی در این نمونه ها موجود هستند که باعث شده تا تقاضای بالایی به آن ها اختصاص یابد.

مراکز عرضه لوله پلی اتیلن 3 اینچ 6 بار

مراکز عرضه لوله پلی اتیلن 3 اینچ 6 بار

ما به عنوان یکی از بزرگترین مراکز عرضه لوله پلی اتیلن 3 اینچ 6 بار روز به روز با ارائه محصولات و خدمات ویژه ای که برای مشتریان عزیز در نظر گرفته ایم به خوبی توانسته ایم رضایت آن ها را به خوبی جلب کنیم قیمت لوله پلی اتیلن 3 اینچ 6 بار یکی از مهم ترین مزایایی است که مشتریان را به وجد آورده و علت آن هم فروش مستقیم ما از طریق این سایت بوده که به صورت عمده محصولاتی را در اختیار شما به صورت تضمینی قرار می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما